بازار NFT با رشد 35 درصدی به یک صنعت 13.6 میلیارد دلاری تا سال 2027 موقعیت خوبی دارد.

برای پنج سال آینده، گرایش‌های مرتبط با رونق جهانی NFT همچنان بر افزایش مشارکت تأثیرگذاران جریان اصلی، جوامع بازی و افزایش تقاضا برای آثار هنری دیجیتال تأثیر می‌گذارد.

منعکس کننده علاقه فزاینده به توکن غیر قابل تعویض (NFT) فضا در میان سرمایه گذاران امروزی، تحقیقات جدید پیش بینی می کند که اندازه بازار 3 میلیارد دلاری موجود تا پایان سال 2027 به 13.6 میلیارد دلار خواهد رسید.

برای پنج سال آینده، عوامل مهم مرتبط با رونق جهانی NFT همچنان در مشارکت رو به رشد تأثیرگذاران جریان اصلی، جوامع بازی و افزایش تقاضا برای آثار هنری دیجیتال نقش دارند.

به اندازه کافی جالب توجه است، شرکت تحقیقاتی MarketsandMarkets پیش بینی می کند چندین عامل دیگر که به رشد انفجاری بازار NFT کمک می کند، از جمله موارد استفاده فزاینده آن در مدیریت زنجیره تامین، خرده فروشی و مد.

روندهای بازار جهانی NFT منبع: MarketsandMarkets

برخی از کاتالیزورهای دیگر که موقعیت خوبی برای سرعت بخشیدن به رشد بازار NFT دارند، ابتکارات متقابل موجود هستند. رهبران بازار مانند غول رسانه های اجتماعی متا و شخصی سازی NFT ها.

در نوامبر 2021، Cointelegraph از افزایش علاقه سرمایه گذاران آسیا-اقیانوسیه (APAC) به عنوان محلی گزارش داد. جستجوهای گوگل مرتبط با NFT در این منطقه افزایش یافت. MarketsandMarkets نیز به این روند اشاره کرد:

“کشورهای APAC در حال ظهور به سمت پیشرفت‌ها و راه‌اندازی‌های مداوم در بازار در بازار مشخص هستند تا فرصت‌های برابر در اکوسیستم به سازندگان و خریداران بدهند.”

یکی از عوامل مهم منتسب به افزایش جستجوهای NFT در کشورهایی مانند هنگ کنگ، سنگاپور و چین عدم پذیرش نظارتی است برای تجارت کریپتو یا استخراج.

در حال حاضر انتظار می رود بازارهای NFT – پلتفرم هایی که به سرمایه گذاران امکان خرید و فروش NFT ها را می دهند، بیشترین سهم را در رشد اکوسیستم NFT داشته باشند. در حالی که بازیکنان موجود مانند OpenSea اکنون این فضا را رهبری می کنند، صرافی های ارز دیجیتال مانند کوین بیس و بایننس ارائه خدمات مشابه برای مبادله NFT در بازار آزاد را آغاز کرده اند.

مربوط: ایلان ماسک آواتار توییتر را با انبوهی از میمون‌های بی حوصله عوض کرد، قیمت کف BAYC 10 ETH افزایش یافت

مدیرعامل تسلا الون ماسک، که یک Dogecoin فعال بوده است (DOGE) حامی، اخیراً تصویر نمایه توییتر خود را به کلاژی از چندین NFT محبوب منتشر شده توسط Bored Apes Yacht Club (BAYC) تغییر داده است.

همانطور که Cointelegraph گزارش داد، تغییر موقت در تصویر نمایش ماسک منجر به افزایش قیمت کف BAYC به 10 اتر شد.ETH).

با این حال، از آنجایی که بخشی از جامعه این حرکت را به عنوان ورود ماسک به فضای NFT فرض کردند، کارآفرین موضع خود را با توییت کردن:

“نمی دانم… به نظر تا حدی قابل تعویض است.”

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس