بازتعریف مالی: رکود DeFi عمیق تر می شود، اما پروتکل های با درآمد می توانند رشد کنند

اکثر 100 توکن DeFi برتر با رنگ سبز معامله می شوند و بسیاری از آنها طی هفته گذشته سودهای دو رقمی را ثبت کرده اند.

به Finance Redefined، دوز هفتگی مهم خود خوش آمدید مالی غیرمتمرکز (DeFi) بینش – خبرنامه ای که برای ارائه برخی از تحولات مهم هفته گذشته برای شما ساخته شده است.

در هفته گذشته، اکوسیستم DeFi شاهد چندین تحول جدید مرتبط با بحران وام دهی DeFi بود، زیرا درجه سانتیگراد اعلام ورشکستگی کرد. در زمانی که فروشنده ها در بازار فعلی تسلط بیشتری دارند، پروتکل‌های DeFi با سیستم درآمدی می‌توانند رشد کنند.

Lido Finance اعلام کرده است که قصد دارد اتر خود را (ETH) قرار دادن خدمات در کل سیستم L2. Aave قصد دارد از شبکه توزیع شده Pocket از 44000 گره برای دسترسی به داده های زنجیره ای از بلاک چین های مختلف استفاده کند و گیمرها از طریق شراکت پاداش Razer به DeFi متصل می شوند.

اکثر 100 توکن DeFi برتر با رنگ سبز معامله می شوند و بسیاری از آنها طی هفته گذشته سودهای دو رقمی را ثبت کرده اند.

رکود DeFi عمیق تر می شود، اما پروتکل هایی با درآمد و اشتراک هزینه می توانند رشد کنند

با طولانی شدن زمستان کریپتو، سرمایه گذاران باهوش ارز دیجیتال متوجه شده اند که یکی از منابع قابل اعتماد درآمد غیرفعال که هنوز وجود دارد را می توان در پروتکل هایی یافت که درآمد ایجاد می کنند و بخشی از آن را با جوامع مربوطه به اشتراک می گذارند.

داده‌های Token Terminal نشان می‌دهد که پلتفرم‌های درآمد مثبت در درجه اول بازارهای توکن غیرقابل تعویض (NFT) مانند LooksRare و OpenSea هستند.

به خواندن ادامه دهید

سرویس استیک اتریوم Lido گسترش لایه 2 را اعلام کرد

در یک پست وبلاگ دوشنبه، تیم Lido خاطرنشان کرد که در ابتدا با پشتیبانی از اتر شروع خواهد شد شرط بندی از طریق پل به L2s با استفاده از stETH پیچیده (wstETH). با حرکت رو به جلو، در نهایت به کاربران این امکان را می‌دهد که مستقیماً روی L2‌ها «بدون نیاز به بازگرداندن دارایی‌هایشان» به شبکه اصلی اتریوم سهام داشته باشند.

در رابطه با L2های شریک، تیم اعلام کرد که قبل از اعلام، خدمات سهامداری پل شده خود را با Argent و Aztec یکپارچه کرده بود. این سازمان افزود که مجموعه بعدی مشارکت ها و ثبیت ها طی چند هفته آینده رونمایی خواهد شد.

به خواندن ادامه دهید

Aave به شبکه جیبی ضربه می زند تا توسعه غیرمتمرکز برنامه را تقویت کند

Aave، یک پروتکل منبع باز DeFi، با ارائه دهنده زیرساخت غیرمتمرکز Web3 Pocket Network همکاری می کند تا به توسعه دهندگان مقیاس پذیری و سهولت استفاده را در هنگام ساخت برنامه های غیرمتمرکز (DApps) بر روی پروتکل Aave ارائه دهد.

بر اساس بیانیه روز سه شنبه، Aave از شبکه توزیع شده Pocket با بیش از 44000 گره برای دسترسی استفاده خواهد کرد. داده های روی زنجیره از بلاک چین های مختلف برای تقویت برنامه های غیرمتمرکز توسعه‌دهندگانی که DApp‌های مبتنی بر Aave را می‌سازند، اکنون ممکن است پس از ثبیت جدید، به داده‌های بلاک چین از Pocket Network در صورت تقاضا دسترسی داشته باشند.

به خواندن ادامه دهید

گیمرها از طریق شراکت پاداش جدید Razer به DeFi متصل می شوند

گیمرها و مشتریان شرکت سخت‌افزار IT و بازی Razer قرار است از طریق یک برنامه جدید مبادله جوایز با مشارکت Cake DeFi به دنیای DeFi متصل شوند.

Razer همچنان یک برند محبوب خانگی برای گیمرها در سراسر جهان است، با برنامه جوایز Razer Gold خود به گیمرها اجازه می‌دهد تا امتیازهای Razer Silver را برای انواع سخت‌افزار و جوایز دیجیتالی، از جمله بازی‌های Steam و کوپن‌های تخفیف، کسب کنند و از آنها استفاده کنند.

به خواندن ادامه دهید

مروری بر بازار دیفای

داده های تحلیلی نشان می دهد که ارزش کل قفل شده DeFi نزدیک به 5 میلیارد دلار نسبت به هفته گذشته افزایش یافته است و ارزش آن 58.65 میلیارد دلار است. داده ها از Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهد که 100 توکن برتر دی‌فای بر اساس ارزش بازار هفته‌ای مختلط داشتند، با چندین توکن با رنگ قرمز معامله می‌شدند در حالی که چند توکن دیگر حتی دو رقمی هم سود داشتند.

Lido DAO (LDO) با افزایش 80 درصدی در هفته گذشته بیشترین سود را در میان 100 توکن برتر DeFi داشت و پس از آن Fantom (FTM) با افزایش 28 درصدی. بهمن (AVAX) طی هفته گذشته افزایش 26 درصدی را ثبت کرد، در حالی که ThorChain (RUNE) طی هفت روز گذشته 21 درصد افزایش قیمت داشته است.

از اینکه خلاصه تاثیرگذارترین تحولات DeFi این هفته را مطالعه کردید متشکریم. جمعه آینده برای داستان ها، بینش ها و آموزش های بیشتر در این فضای پویا در حال پیشرفت به ما بپیوندید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس