آخرین خرید Binance هنوز مشمول برخی الزامات نظارتی است.

Binance Asia Services، بازوی صرافی عمده ارزهای دیجیتال Binance در سنگاپور، سهامی را در یک صرافی خصوصی محلی اوراق بهادار، Hg Exchange (HGX) به دست آورده است.

در 7 دسامبر، این شرکت رسماً اعلام کرد  که 18٪ سهام پس از پول در HGX، یک بورس اوراق بهادار دارای مجوز و تنظیم شده توسط مقامات پولی سنگاپور است.

ریچارد تنگ، مدیرعامل بایننس سنگاپور گفت که این سرمایه گذاری جدید به Binance و HGX کمک می کند تا مقیاس محصولات و خدمات “پشتیبانی شده توسط فناوری بلاک چین” را در سنگاپور گسترش دهند.

«ارائه‌های مالی ارزهای دیجیتال و سنتی به همگرایی ادامه می‌دهند. هدف ما همکاری با HGX برای تقویت اکوسیستم بلاک چین در سنگاپور است.

HGX یک بورس اوراق بهادار خصوصی مبتنی بر جامعه است که توسط مؤسسات مالی مانند شرکت مدیریت ثروت PhillipCapital، گروه خدمات مالی محلی PrimePartners و Fundnel، یک پلت فرم فناوری سرمایه گذاری خصوصی در جنوب شرقی آسیا تأسیس شده است. طبق گزارش ها، این صرافی از بلاک چین Zilliqa استفاده می کند.

پس از کار به عنوان مدیر عامل سازمان تنظیم مقررات خدمات مالی در بازار جهانی ابوظبی، تنگ در آگوست 2021، چند سال پس از راه اندازی شعبه سنگاپور ، به عنوان مدیرعامل بایننس سنگاپور پیوست . به گفته مدیر عامل، بایننس به همکاری نزدیک با “سازمان های دولتی کلیدی” برای حمایت از رشد اکوسیستم بلاک چین ادامه می دهد و به طور فعال استعدادهای محلی را استخدام می کند.

مرتبط: سنگاپور مجوز صرافی Bitget را به دلیل تبلیغ سکه K-pop به حالت تعلیق درآورد.

سرمایه گذاری جدید به زودی پس از تجربه برخی از مشکلات نظارتی بایننس در سنگاپور انجام شد. در اواخر سپتامبر، بایننس کاربران سنگاپور را از استفاده از پلتفرم خود با استناد به موارد انطباق محدود کرد. پیش از این، بایننس عرضه محصولات خود را در سنگاپور محدود می کرد ، زیرا قانونگذاران ادعا می کردند که این شرکت ممکن است قوانین پرداخت را نقض کرده باشد.

Huobi تصمیم گرفت از سنگاپور به عنوان یک شرکت جهانی خارج شود تا یک نهاد محلی اختصاصی را در نوامبر 2021 راه اندازی کند .

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد

منبع