بازگشت مجدد بیت کوین در بحبوحه سرکوب صرافی های SEC کاهش می یابد و احتمال تسلیم شدن قیمت بیت کوین را افزایش می دهد.

نگرانی های نظارتی همچنان بر کل بازار کریپتو تاثیر می گذارد و انقضای گزینه های BTC این هفته می تواند نقش تعیین کننده ای در پایین آوردن قیمت بیت کوین به زیر 26000 دلار داشته باشد.

بیت کوین (بیت کوین) قیمت پس از تست مجدد ناموفق مقاومت 27400 دلاری در 6 ژوئن از دست رفت، این نشان می دهد که سرمایه گذاران پس از اقدامات نظارتی اخیر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده اعتماد کمتری پیدا کردند. در برابر بایننس و کوین بیس. هر دو صرافی به اتهامات متعددی از جمله عدم ثبت نام به عنوان کارگزاران دارای مجوز و ارائه اوراق بهادار ثبت نشده مورد شکایت قرار گرفته اند.

SEC ممکن است پرونده دشواری در پیش داشته باشد

به گفته کریستین اسمیت، مدیر عامل انجمن بلاک چین، SEC است تلاش برای دور زدن فرآیندهای قانونی رسمی و مشارکت عمومی را انکار می کند. در همین حال، ویل پیج، تحلیلگر ارز دیجیتال Insider Intelligence، گفت که هدف SEC این است که در غیاب چارچوب نظارتی، فضا را از طریق اعمال قانون کنترل کند.

این انتقادات توضیح می دهد که چرا سرمایه گذاران ممکن است به امیدهای خود در این زمینه چسبیده باشند جلسه استماع کمیته خدمات مالی ایالات متحده، برای 13 ژوئن برنامه ریزی شده است.

بیش از حد احتمالی SEC چندین بار از جمله قانونگذاری ایالات متحده باعث ایجاد موج هایی شده است. به عنوان مثال، سناتور بیل هگرتی، اظهار داشت که آژانس تنظیم کننده “نقش آنها را به سلاح تبدیل می کند” و علناً گری جنسلر، رئیس SEC را فراخواند.

حمایت بیشتر از این تز که فضای ارزهای دیجیتال می‌تواند بدون کریپتو بانک‌ها کار کند، همانطور که صرافی‌های متمرکز معمولاً شناخته می‌شوند، افزایش ناگهانی حجم مالی غیرمتمرکز (DeFi)..

میانگین حجم معاملات در سه صرافی غیرمتمرکز برتر بین 5 ژوئن تا 7 ژوئن 444 درصد افزایش یافت. با افزایش حجم DEX، خروجی خالص بایننس به 778 میلیون دلار رسید، تفاوت بین ارزش دارایی های ورودی و خروجی از بورس.

بیت کوین در تلاش است تا حمایت 27000 دلاری را پس بگیرد، اما با توجه به انقضای آپشن هفتگی 670 میلیون دلاری در 9 ژوئن، ممکن است سخت تر از حد انتظار باشد.

خریدار ها با جریان اخبار منفی غافلگیر شده است

شایان ذکر است که سود واقعی باز برای انقضای 9 ژوئن کمتر خواهد بود زیرا خریداران بر روی 27000 دلار شرط بندی کردند. این معامله گران پس از اینکه قیمت بیت کوین بین 25 تا 29 می 9 درصد افزایش یافت و مقاومت 28000 دلاری را آزمایش کرد، بیش از حد خوش بین شدند.

گزینه های بیت کوین سود باز را برای 9 ژوئن جمع می کنند. منبع: CoinGlass

نسبت 0.63 قرار به تماس منعکس کننده عدم تعادل بین 410 میلیون دلار سود باز تماس (خرید) و 260 میلیون دلار گزینه خرید (فروش) است. با این حال، اگر قیمت بیت کوین در ساعت 8:00 صبح UTC در 9 ژوئن نزدیک به 26500 دلار باقی بماند، تنها 38 میلیون دلار از این گزینه های تماس (خرید) در دسترس خواهد بود. این تفاوت به این دلیل رخ می دهد که اگر بیت کوین در زمان انقضا کمتر از آن سطح معامله شود، حق خرید بیت کوین با قیمت 27000 یا 28000 دلار بی فایده است.

مربوط: دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای Changpeng Zhao مدیر عامل Binance به دلیل اقدام SEC احضاریه صادر کرد

هدف خرس‌های بیت‌کوین زیر 26000 دلار است تا پرداخت خود را افزایش دهند

در زیر چهار سناریوی محتمل بر اساس عملکرد قیمت فعلی آورده شده است. تعداد قراردادهای اختیار معامله موجود در 9 ژوئن برای ابزارهای call (bull) و put (bear) بسته به قیمت انقضا متفاوت است.

عدم تعادل به نفع هر طرف سود نظری را تشکیل می دهد:

  • بین 25000 تا 26000 دلار: 100 تماس در مقابل 5100 قرار. کنترل کامل را در اختیار دارد و 125 میلیون دلار سود دارد.
  • بین 26000 تا 27000 دلار: 1500 تماس در مقابل 3900 تماس. نتیجه خالص به نفع ابزارهای فروش (فروش) 65 میلیون دلاری است.
  • بین 27000 تا 28000 دلار: 4200 تماس در مقابل 1300 تماس. نتیجه خالص 80 میلیون دلار به نفع ابزارهای فراخوان (خریدار ها) است.
  • بین 28000 تا 29000 دلار: 8700 تماس در مقابل 700 تماس. نتیجه خالص 225 میلیون دلار به نفع ابزارهای کال (گاو) است.

این تخمین خام، گزینه‌های فروش مورد استفاده در شرط‌بندی‌های نزولی و گزینه‌های خرید را منحصراً در معاملات خنثی به صعودی در نظر می‌گیرد. این ساده سازی بیش از حد، استراتژی های سرمایه گذاری پیچیده تر را نادیده می گیرد.

با توجه به اینکه خریدهای طولانی بیت کوین با استفاده از قراردادهای آتی در 5 ژوئن به میزان 100 میلیون دلار نقد شد، خریداران ممکن است حاشیه کمتری برای تلاش برای پمپاژ قیمت بیت کوین به بالای 27000 دلار داشته باشند. در نتیجه، به نظر می رسد فروشندگان به کسب سود مناسب در انقضای گزینه های روز جمعه نزدیک تر هستند.

این مقاله برای اهداف اطلاعاتی عمومی است و در نظر گرفته نشده است و نباید به عنوان مشاوره حقوقی یا سرمایه گذاری در نظر گرفته شود. دیدگاه ها، افکار و نظرات بیان شده در اینجا به تنهایی متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده یا نماینده دیدگاه ها و نظرات Cointelegraph نیست.

این مقاله حاوی توصیه یا توصیه های سرمایه گذاری نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است و خوانندگان باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
اکانت پرمیوم تریدینگ ویو ارزان

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس