بازیکنان لیگ نیترو اکنون می‌توانند اتومبیل‌ها را با ویژگی گاراژ بیشتر به رخ بکشند

  • Nitro League قرار است ویژگی جدید بازی خود – Garage – را در 2 آوریل 2022 معرفی کند.
  • راه اندازی ویژگی همزمان با پخش جریانی ویژه Twitch خواهد بود که توسط شرکای مختلف لیگ نیترو میزبانی می شود.
  • توسعه دهندگان Nitro League فاش کردند که در حال کار بر روی یک پلتفرم اجتماعی درون بازی هستند.

در 2 آوریل 2022، لیگ نیترومنابع به CoinQuora می‌گویند که یک بازی مسابقه‌ای غیرمتمرکز بازی برای کسب درآمد (P2E)، فضای متمرکز ساخت ماشین خود را به گیمرها معرفی می‌کند. این ویژگی جدید به بازیکنان اجازه می‌دهد تا بخش‌های عملکرد کارت‌های مورد علاقه‌شان را که در Car Pod بارگذاری شده‌اند، ارتقا دهند.

راه اندازی اپلیکیشن Garage یک نقطه عطف مهم برای تیم لیگ نیترو است. این تیم در ابتدا متعهد شد که نسخه بتا P2E خود را ارائه دهد NFT بازی پس از تکمیل اولیه آن DEX ارائه (IDO).

لیگ نیترو از این نقطه عطف خارج خواهد شد و نوید ادامه ساخت سایر ویژگی های بازی از جمله مسابقه را می دهد. این دستاورد آنها را به باز کردن قفل Nitroverse نزدیکتر می کند.

طبق گفته تیم لیگ نیترو، آنها همچنین یک رویداد “ویژه” در جریان Twitch راه اندازی می کنند تا راه اندازی برنامه Garage را در همان تاریخ در ساعت 1:00 بعد از ظهر (UTC) جشن بگیرند. تیم لیگ نیترو با YGG SEA، Terra Virtua، Polinate و Polygen در میزبانی این رویداد همکاری کرد.

علاوه بر این، اینفلوئنسر مشهور بازی‌ها و ورزش‌های الکترونیکی Kaisaya نیز به عنوان ناظر رویداد به انجمن لیگ نیترو می‌پیوندد.

زینب تاکر، مدیرعامل لیگ نیترو، با جامعه بازی صحبت خواهد کرد تا در مورد موضوعات مهم، از جمله مرور کلی مکانیک های درون بازی و تاریخچه ایجاد بازی صحبت کند.

علاوه بر این، این رویداد همچنین یک میزگرد و چند بازی Discord برگزار می کند تا توسعه دهندگان بازی با جامعه تعامل داشته باشند.

لیگ نیترو همچنین نشان داد که جامعه باید منتظر چه چیزی باشد. این شامل صفحه موجودی، Robot Avatar Hut، و حالت اول شخص پیاده روی، از جمله ویژگی های آینده است. تیم لیگ نیترو گفت که این ویژگی ها به بازیکنان اجازه می دهد تا یک تجربه گیم پلی شخصی داشته باشند. علاوه بر این، توسعه‌دهندگان فاش کرده‌اند که روی یک جزء اجتماعی برای Nitroverse کار می‌کنند تا کاربران را تشویق کنند تا گاراژهای خود را به اشتراک بگذارند، و راه را برای قبیله‌ها، لیگ‌ها و سایر ویژگی‌هایی که همگی در نقشه راه بازی هستند هموار کنند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر