بازی جدید Play-to-Earn توسط Blockchain Gaming G4AL منتشر می شود

  • گزارش شده است که یک بازی رایگان جدید از G4AL با گرافیک فوق العاده به زودی عرضه خواهد شد.
  • Manel Sort، مدیر عامل G4AL، مغز متفکر پشت این بازی است که به زودی عرضه خواهد شد.
  • این بازی یک نوع متفاوت از Elemental Raiders خواهد بود، یک بازی رایگان دیگر.

Manel Sort، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Games for a Living (G4AL)، ظاهراً در حال کار بر روی یک بازی رایگان جدید است که بر روی گرافیک های درخشان و روایت های جذاب تمرکز دارد. در جزئیات، بازی در قالب خواهد بود مهاجمان عنصری، یک بازی PvP و PvE نوبتی رایگان و رایگان. تراکنش‌های دارایی درون‌بازی بازی جدید بر روی بلاک چین خصوصی G4AL ساخته خواهد شد.

Sort که یکی از پیشگامان Candy Crush نیز هست، در مورد مفهوم بازی آزاد صحبت کرد.

کاهش سد ورود از نظر هزینه یکی از مواردی بود که مخاطبان جهانی بازی را فراتر از محدودیت های قبلی خود گسترش داد. توسعه دهندگان بازی رایگان در ابتدا امیدوار بودند که مخاطبان اصلی بازی را جذب کنند، اما با حذف هزینه های اولیه خرید، در نهایت افرادی را جذب کردیم که در غیر این صورت هرگز بازی نمی کردند.

Sort همچنین اضافه کرد که ارائه بازی‌های پایه لذت‌بخش با خریدهای اضافی در بازی، دوستداران بازی بیشتری را به همراه دارد. همچنین، درآمد مداوم حاصل از خریدهای درون‌برنامه‌ای به توسعه‌دهندگان کمک مالی مداوم برای توسعه ویژگی‌های جدید و به‌روزرسانی بازی در طول زمان می‌دهد.

گزارش ها ادعا می کنند که بازی های رایگان سه بازی برتر تمام دوران را تشکیل می دهند. در تلفن‌های همراه، جایی که بازی‌های رایگان با خریدهای درون‌بازی واقعاً رونق داشت، محبوبیت این مدل با بازی‌هایی مانند PUBG Mobile آشکارتر می‌شود. 1.1 میلیارد دانلود پس از راه اندازی در سال 2018.

Games for a Living بازی های بلاک چین را برای مردم سراسر جهان به ارمغان می آورد. این بازی‌های بلاک‌چین را با ویژگی‌هایی مانند NFT یا توکن‌ها ایجاد، منتشر و تسهیل می‌کند که مانند بازی‌های AAA معمولی، سرگرمی، سرگرمی و گرافیک خیره‌کننده بصری در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر