زمانی که توسعه دهنده ناشناس ساتوشی ناکاموتو بیت کوین را در ژانویه 2009 راه اندازی کرد، هیچ کس نمی دانست که ارز دیجیتال چقدر تاثیرگذار خواهد بود. در حالی که شایعات در مورد پتانسیل آن منتشر شد، تغییر جهان ارز دیجیتال تنها یک رویای دور از ذهن بود. امروز، همه چیز در حال تحقق است، و آنچه که به عنوان یک سیستم پرداخت آزمایشی برای متخصصان فنی آغاز شد، صنایع را در سراسر جهان مختل می کند. بازی گنجانده شده است.

با نگاهی به گذشته، تعجبی ندارد که ارز دیجیتال و دنیای دیجیتال با هم همگام شوند – ارز دیجیتال مانند یک دستکش با بازی سازگار است. با کمک فناوری‌های بلاک چین مرتبط مانند NFT، ارزهای دیجیتال دنیای مجازی همتا به همتا را ممکن می‌کنند و گیمرها را از طریق مالکیت واقعی بازی‌هایی که بازی می‌کنند، توانمند می‌سازند.

چگونه بازیکنان با NFT ها امرار معاش می کنند

NFTها یا توکن‌های غیرقابل تعویض، سوابق بلاک چینی هستند که مالکیت آیتم‌های دیجیتال منحصربه‌فردی مانند تصاویر را اثبات می‌کنند. هنگامی که NFT ها در بازی اعمال می شوند، می توانند تجهیزات درون بازی، شخصیت ها، ساختارها و موارد دیگر را نشان دهند. در بازی‌هایی که شامل ارزهای دیجیتال و NFT می‌شوند، بازیکنان می‌توانند از طریق کسب مستقیم ارزهای دیجیتال یا با کسب NFT و مبادله آن‌ها با ارزهای دیجیتال، درآمد کسب کنند. به این ترتیب، این بازی‌ها معمولاً به عنوان «بازی برای کسب درآمد» شناخته می‌شوند.

بازی های Play-to-Earn به یکی از دو شکل ارائه می شوند. برخی، مانند همیشه معروف Axie Infinity، مستقل هستند، به این معنی که آنها به دنیای بازی خود محدود شده اند. دیگران، مانند موارد مورد انتظار Runiverse، در چندین پلتفرم بازی ارز دیجیتال در مقیاس گسترده به نام متاورس ها گسترده شده است.

کلمه متاورس از متا به معنای فراتر و آیه به معنای جهان گرفته شده است. به طور موثر، متاورس ها جهان های مجازی تعاملی هستند که در آن بازیکنان می توانند بازی ها و رویدادهایی را که به طور مستقل ایجاد شده اند را تجربه کنند. در حال حاضر، معروف ترین متاورس ها Decentraland و The Sandbox هستند که هر دو به سرعت توسط شرکت های بزرگی مانند آتاری و آدیداس.

Runiverse که به زودی در Sandbox و Decentraland همراه با متاورس خاص خود حضور خواهد داشت، اولین بازی متاورس متقابل است که بازیکنان می توانند بر اساس عملکرد بازار کریپتو، دیگران را به چالش بکشند.

در Runiverse، بازیکنان یک توکن را از کیف پول ارز دیجیتال خود انتخاب می‌کنند و قبل از رویارویی در سی و دومین مسابقه یک در مقابل یک که سرعت دونده آن‌ها به قیمت واقعی توکن انتخابی‌شان بستگی دارد، شرط می‌بندند. بازیکنانی که توکن آن‌ها در آن بازه زمانی بالاترین درصد افزایش پیدا می‌کند، دونده‌شان را جلوتر از رقابت می‌دوند تا در مسابقه و کریپتوی شرط‌بندی حریف خود برنده شوند.

Runiverse بخشی از Elite Mobile ($ELITE)، یک سیستم ارز دیجیتال ایجاد شده برای دنیای صنعت تلفن همراه است که برای پشتیبانی از تأثیرگذاران، NFT ها، متاورس ها و بازی های بازی برای کسب درآمد در یک مکان طراحی شده است. Runiverse اولین تلاش Elite Mobile در بازی‌های ارز دیجیتال‌شده است و هدف آن ایجاد یک اکوسیستم گیمی‌شده است که هم برای گیمرها در جامعه Elite Mobile و هم برای متاورزهای بی‌شماری خارج از کشور مفید خواهد بود.

مزایایی که Runiverse به بازیکنان ارائه می دهد حتی فراتر از کسب ارز دیجیتال از طریق مسابقه است. بازیکنان نیز می توانند خرید و فروش آهنگ های NFT که به طور خودکار مسابقات را میزبانی می کنند و 6٪ سهم از تمام بردها را مستقیماً برای صاحبان خود ارسال می کنند و درآمد غیرفعال واقعی را برای آنها به ارمغان می آورند. برای گیمرهایی که به دنبال شروع کار هستند، نسخه ی نمایشی Runiverse را می توان مستقیماً از طریق آن بازی کرد وب سایت رسمی Runiverse. تنها کاری که بازیکنان برای شروع باید انجام دهند این است که آنها را متصل کنند کیف پول متاماسک و یا یک دوست را دعوت کنید یا یک بازیکن تصادفی را به چالش بکشید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر