بی رکس دوران جدیدی را برای طرفداران GameFi آغاز کرده است: دوران Play-and-Earn (P&E). این رویکرد منافع همه شرکت‌کنندگان در اکوسیستم بازی بلاک چین را در نظر می‌گیرد: کسانی که می‌خواهند برای پول بازی کنند و همچنین کسانی که فقط برای سرگرمی بازی می‌کنند. از این گذشته، دونده دوبعدی شاد در درجه اول ایجاد شد تا بازیکنان بتوانند از خود در جهان آن لذت ببرند و اگر بتوانند از مهارت های خود درآمد کسب کنند و منابع را در این فرآیند به دست آورند، خیلی بهتر است! در این مقاله توضیح می‌دهیم که چرا کسب درآمد در بازی‌ها یک مفهوم انقلابی است، بازیکنان Play-to-Earn در حال حاضر با چه موانعی روبرو هستند و چرا BeaRex مطلقاً حرف آخر را در بازی‌های بلاک چین می‌زند.

راز موفقیت محبوب ترین بازی های جهان، داشتن قوانین ساده و توانایی بازی در دستگاه های تلفن همراه است. بی رکس ترکیبی از هر دوی اینها در یک بازی با طرحی که بازتاب ماریو معروف است. شخصیت اصلی بازی خرسی است که در مسیری با موانع بی پایان می دود، انواع توت ها و منابع دیگر را جمع آوری می کند و سعی می کند از دست یک دایناسور فرار کند. توت ها برای تهیه اسموتی مورد نیاز هستند و آنچه بعد از نوشیدن خرس اتفاق می افتد واقعا ارزش دیدن دارد! بسته به مواد تشکیل دهنده، دنیای اطراف او به غیرمنتظره ترین شکل تغییر می کند و پیش بینی دگردیسی کاملاً غیرممکن است.

عنصر اصلی موفقیت: بازی و کسب درآمد

GameFi یا بازی های بلاک چین پولی می تواند ثابت کند که منبع درآمد ثابتی برای بازیکنان است. در طول سال گذشته به یک روند تکنولوژیک فزاینده تبدیل شده است، درست به همان اندازه که چند سال پیش مالی غیرمتمرکز (DeFi) تازه و پررونق بود. و این جای تعجب نیست، زیرا GameFi سه عنصر مهم – مکانیک بازی، NFT و DeFi – را برای جذب میلیون‌ها کاربر بالقوه ترکیب می‌کند. پدیده GameFi در نقطه اتصال بازی و ارزهای دیجیتال ظاهر شد. DappRadar که فعالیت های صنعت بلاک چین را ردیابی می کند، در نوامبر 2021 گزارش داد که بازی ها مسئول حدود نیمی از موارد استفاده از بلاک چین هستند. در همان زمان، روزانه حدود 2.5 میلیون کیف پول فعال منحصر به فرد (UAW) به برنامه های غیرمتمرکز (DApps) متصل می شود!

ماهیت Play-and-Earn به موارد زیر خلاصه می شود: کاربران برای توسعه در بازی پول ملموس و نه صرفاً مجازی دریافت می کنند. این یک گام بزرگ به جلو برای کل صنعت بازی است، زیرا اکنون بازیکنان معمولی می توانند با شرکت در گیم پلی، و نه فقط پخش کننده های مشهور، سود کسب کنند. این به طور قابل توجهی تعداد افرادی را که می خواهند بازی کنند افزایش می دهد. و دقیقاً به لطف فناوری بلاک چین و ارزهای دیجیتال است که همه اینها ممکن شده است.

BeaRex آستانه ورود GameFi بالا را حذف می کند

با وجود انگیزه های فراوان برای ورود به GameFi، هنوز عوامل بازدارنده ای وجود دارد. مانع اصلی هزینه ورود است. برای سوار شدن به هواپیما، باید صدها، اگر نه هزاران دلار، خرج کنید. واضح است که این برای همه مقرون به صرفه نیست، به خصوص با توجه به اینکه بسیاری از بازیکنانی که به Play-to-Earn هجوم می آورند از کشورهای فقیرتر هستند. در واقع، در برخی جاها، انجام یک بازی P2E می تواند درآمد بیشتری نسبت به کار کردن داشته باشد!

بسیاری از بازیکنان با درآمد قابل قبول نیز نمی توانند هزینه های گزاف راه اندازی را تحمل کنند، حتی اگر بدانند در آینده می توانند سرمایه خود را به دست آورند. علاوه بر این، مردم معمولاً می‌خواهند تعدادی بازی مختلف را امتحان کنند و آماده نیستند که فوراً چندین هزار دلار هزینه کنند تا بتوانند هر چند وقت یک‌بار چیزی را بازی کنند که حتی ممکن است در نهایت آن را دوست نداشته باشند.

راه حل BeaRex: ترکیب بازی رایگان و بازی برای کسب درآمد

اصلی

دقیقاً به دلیل تقاضا برای روشی آسان و منعطف برای ورود به GameFi است که BeaRex نسخه جدید و پیشرفته‌تری را با نام Play-and-Earn توسعه داده است. P&E یک مدل ترکیبی است که هر دو قابلیت Play2Earn و Free2Play را شامل می شود. این ترکیب به گیمرها این امکان را می دهد که نه تنها کسب درآمد کنند، بلکه به صورت رایگان بازی کنند و در طول مسیر مهارت های خود را افزایش دهند و سرگرم شوند. بازیکنان می توانند برای کسب “کارما” در کارهای کوتاه تلاش کنند تا بتوانند کارهای سودآورتری را بر عهده بگیرند و بعداً درآمد خود را افزایش دهند.

BeaRex مشکلات دو گروه اصلی شرکت کنندگان در GameFi را حل می کند: سرمایه گذاران و بازیکنان. سرمایه گذاران می خواهند در GameFi پول بگذارند اما اغلب وقت بازی کردن ندارند. در واقع ممکن است اصلاً علاقه ای به بازی نداشته باشند! بازیکنان مشکل برعکس دارند: آنها عاشق بازی هستند و می خواهند بازی کنند اما اغلب پولی برای خرید NFT های گران قیمت بازی ندارند.

BeaRex یک راه حل ارائه می دهد: بازیکنی که به دلایلی نمی خواهد بازی کند، می تواند به یک بازیکن با تجربه قیمت ثابتی را به صورت توکن بپردازد تا از سطوح برای آنها عبور کند. بنابراین، سرمایه گذار درآمد غیرفعال دریافت می کند، در حالی که بازیکن می تواند بدون خرید یک NFT گران قیمت وارد بازی شده و با شخصیت سرمایه گذار شروع به کسب درآمد کند، که ممکن است توانایی پرداخت آن را نداشته باشد.

اما این همه ماجرا نیست! BeaRex قبل از هر چیز جهانی است که برای لذت خالص از بازی ایجاد شده است. فلسفه اصلی پروژه این است که همه باید بتوانند بازی کنند و زمانی که بازیکنان آماده کسب درآمد هستند، می توانند NFT Bears را بخرند و به حالت Play-to-Earn سوئیچ کنند.

چهار حالت بازی BeaRex

Play-for-Fun: یک حالت کاملاً رایگان که در آن می توانید در یک گوشی هوشمند تمرین کنید و از بازی لذت ببرید. تمام پیشرفت بازی را می توان ذخیره کرد و بعداً در حالت Play-to-Earn استفاده کرد. برای شروع کسب درآمد، بازیکن باید یک خرس NFT بخرد.

حالت سرمایه‌گذار: این حالت برای افرادی که می‌خواهند از P2E درآمد کسب کنند، اما نمی‌دانند چگونه بازی کنند یا نمی‌خواهند، ایده‌آل است. با کمک تابلوی سفارش، می‌توانید Bear خود را به بازیکنی با تجربه‌تر اجاره دهید که آن را برای عبور از سطوح، جمع‌آوری منابع بازی و کسب سود، که می‌تواند بین شما تقسیم شود، بازی کند.

Play-and-Earn: این رژیم برای گیمرهایی است که می خواهند بازی را انجام دهند و با خرس خود از سطوح آن عبور کنند. همه چیز در اینجا ساده است: تمام سود حاصل از کار سخت شما کاملاً متعلق به شما است که باید نگه دارید.

حالت اجرای سفارش: این حالت برای بازیکنانی است که خرس مخصوص به خود را دارند اما مزایای گرفتن یک حیوان قدرتمندتر از سرمایه گذار را برای کسب درآمد بیشتر می بینند. هرچه مهارت بازیکن بیشتر باشد، وظایفی که می توانند انجام دهند خنک تر و سودآورتر می شوند.

سری انیمیشن و BeaRex Metaverse

BeaRex فقط یک بازی نیست، بلکه یک سریال انیمیشنی نیز هست! کار بر روی یک سریال انیمیشنی بر اساس این بازی از قبل آغاز شده است. قسمت اول در پایان سال 2022 منتشر می شود و کل فصل اول در سال 2023 در دسترس خواهد بود. این سریال ماجراهای خرس ها را از اولین مجموعه NFT دنبال می کند که در اواسط جولای سال جاری به فروش می رسد. صاحبان خرس هایی که در این کارتون به تصویر کشیده شده اند از اجاره سریال ها حق امتیاز دریافت می کنند.

BeaRex Beta راه اندازی شد

بی رکس قبلاً نسخه بتا را در ماسک اینستاگرام راه اندازی کرده است. دنیایی روشن و کاملاً شگفت‌انگیز در اینجا در انتظار شماست: توت‌ها را جمع‌آوری کنید، اسموتی تهیه کنید و جهان را از شر دایناسورها نجات دهید، در حالی که در طول راه درآمد کسب می‌کنید یا فقط برای سرگرمی بازی می‌کنید. در حال حاضر یک پیشنهاد ویژه برای همه شرکت کنندگان در بازی در اینستاگرام وجود دارد: بازی را با ماسک اینستا انجام دهید و 500 توکن TRIP کسب کنید. و همه بازیکنان در قرعه کشی 5000 دلاری NFT شرکت خواهند کرد. موفق باشید در بازی!

Image: Original

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر