تبدیل فیس بوک به متا یک جابجایی مفهومی به سمت Metaverse و Web 3.0 است، کریپتوها و NFT ها (توکن های غیرقابل تعویض) توسط جامعه جهانی به عنوان یک جهش بازی به جلو با پتانسیل عظیم درک می شوند.

  • تخمین زده می‌شود که کاربران جهانی کریپتو 106 میلیون نفر در جهان هستند.
  • 13 درصد از آمریکایی ها در 12 ماه گذشته کریپتو خریداری یا معامله کردند. (در مقایسه، تنها 24٪ از آمریکایی ها در سهام سرمایه گذاری کردند).
  • حتی شرکت‌های بزرگ‌تری مانند تسلا یا اسکوئر تا ۷ تا ۱۰ درصد از دارایی‌های خود را در ارزهای دیجیتال دارند.
  • در سال 2021، سرمایه گذاران رکورد 30 میلیارد دلار را به ارزهای دیجیتال ریختند.

آرمالدیا یک کره متاورژن فانتزی است. این یک بازی ارز دیجیتال منحصر به فرد اقتصادی، اجتماعی و MMO است که از زنجیره BNB (زنجیره هوشمند BInance) استفاده می کند. جهان از 198 هزار قطعه زمین درآمدزا تشکیل شده است که می توان آنها را به عنوان NFT خریداری کرد. محور یک جنگ است. جنگ تامین کننده اصلی سرگرمی و پول است. بازی سازنده شامل ساخت و ساز، تولید منابع و تجارت است.

کریپتو و Web 3.0 به عنوان لبه زمان حال

وب 3.0 شامل NFT برادر کوچک ارزهای دیجیتال، واقعیت مجازی و واقعیت افزوده فراگیر و پیام رسان های غیرمتمرکز ایمن به عنوان Secretum است که مالکیت کامل داده ها را می دهد.

آرمالدیا یکی از پدیده های وب 3.0، یک بازی ارز دیجیتال سبک شهرساز است. اگرچه گسترش بی‌نهایتی دارد، اما در نوع خود بی‌نظیر است.

تغییر از وب 2.0 به وب 3.0 با تغییر از وب 1.0 به وب 2.0 مطابقت دارد. تفاوت بین Web 2.0 و Web 3.0 در اصول کار آنها بر اساس مقادیر خاصی است.

در وب 3.0 همه صاحب داده ها هستند. به دلیل قراردادهای هوشمند نیازی به واسطه نیست. همه چیز به صورت خودکار و بدون تنظیم کننده ارائه می شود. فرآیند شفاف و در نتیجه قابل اعتماد است.

ارزش های آرمالدیا به عنوان یک بازی بلاک چین

بلاک چین به عنوان یک ساختار افقی و آزادتر عمل می کند، یک جایگزین آینده برای سانسور وب 2.0 از انحصارات بازار.

آرمالدیا از زنجیره هوشمند بایننس برای پشتیبانی از NFT ها استفاده می کند. Binance NFT بزرگترین بازار متمرکز NFT در جهان است که با مشاهده و تجارت طیف گسترده ای از آیتم های درون بازی، زمین مجازی، آثار هنری و موارد دیگر – با کارمزد معاملاتی ثابت تنها 1٪. BNB سریعتر و ارزانتر از سایر بلاک چینها با زیرساخت تقویت شده است.

بایننس NFT از زمان عرضه در ژوئن 2021، با فروش بیش از 1 میلیون NFT و شراکت با بیش از 800 سازنده در سراسر جهان، به بزرگترین و سریع‌ترین بازار NFT در جهان تبدیل شده است.

نقاط قوت بازی بلاک چین آرمالدیا:

  • از آنجایی که بازی آنلاین از یک سیستم ارز دیجیتال قوی بلاک چین برای ایمن کردن تراکنش ها استفاده می کند، سطح شدیدی از امنیت و ناشناس بودن را فراهم می کند.
  • متاورس در بلاک چین BNB مورد استفاده برای آرمالدیا متمرکز نیست.
  • کریپتوgame یک روش پرداخت سریع و بدون هیچ واسطه ای مانند بانک ها یا شرکت های اعتباری را ارائه می دهد.
  • معاملات راحت هیچ مشکلی برای استرداد شارژ معمولاً در ارتباط با کارت های اعتباری وجود ندارد.
  • آرمالدیا فرض می‌کند که از طریق پرداخت ارز دیجیتال و NFT کسب درآمد می‌کند.
  • درآمد غیرفعال بازی کنید و به دست آورید.

برای کسب درآمد در متاورس آرمالدیا بازی کنید

آرمالدیا یک بلاک چین نوآورانه است که برای افزودن NFT به بازی های ویدیویی ایجاد شده است. این یک دنیای بازی پیچیده با اشیاء NFT در داخل است. برخی از آنها نقش مهمی در بازی دارند. حرکت انقلابی آرمالدیا در رابطه با نسخه‌های وب 2.0 بازی‌های ویدیویی یک سود واقعی برای بازیکنان است.

بازیکنان می‌توانند تعداد محدودی از زمین‌های بسیار ارزشمند را کنترل کنند، که هر کدام یک NFT منحصربه‌فرد و غیر قابل تعویض، بلوک ساختمانی اساسی آرمالدیا هستند.

آرمالدیا ساخت و ساز و شخصی سازی ساختمان ها و تجارت منابع را بر عهده می گیرد. همه چیز برای به دست آوردن پول بیشتر، ادامه تقویت و افزایش ارزش NFT با سفارشی کردن آن. سود از طریق تبادل بین بازیکنان به دست می آید.

دو نوع توطئه (و به ترتیب مضامین بصری) کاملاً نوشته شده اند: یک سرزمین وحشی و یک زمین فناوری. به علاوه، یک جنگ ساختاری تعاملی بین دو جناح متضاد وجود دارد. فقط ساختمان هایی که به طور خاص برای جنگ ساخته شده اند را می توان تخریب کرد، در حالی که ساختمان های NFT امن باقی می مانند.

این بازی از سه مرحله اصلی تشکیل شده است:

  • آماده سازی: ساختن ساختمان ها، به دست آوردن و تجارت منابع برای آماده شدن برای جنگ. این مرحله NFT است.
  • جنگ: برای ساختمان های ساخته شده خود نیرو تولید کنید، ساختمان های دشمن را نابود کنید.
  • بازیابی: منابع جنگ را برای چرخه بعدی حذف کنید.

بازی ارز دیجیتال آرمالدیا ساخت، تجارت و کسب سود از زمین، آواتارها و املاک است. جاذبه اصلی جنگ است. گنج یک NFT شخصی سازی شده است. هر بازیکنی مالک زمین NFT مجازی است. آرمالدیا یک تغییر غیر قابل حل در بازی های آنلاین است.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر