Game_Dapps_Put_In_52%_of_Whole_Blockchain_Activity_in_Q1_DappRadar

  • 52 درصد از کل فعالیت بلاک چین از بازی های بلاک چین حاصل می شود.
  • بازی های بلاک چین نیز 2.5 میلیارد دلار سرمایه گذاری جذب کرده است.
  • شرکت های مالی تخمین می زنند که پتانسیل اقتصادی متواتر به حداقل 8 تریلیون دلار تبدیل شود.

ردیاب بازار DappRadar و گزارش می دهد که بازی های بلاک چین 52 درصد از کل فعالیت بلاک چین را تشکیل می دهند و کل صنعت dapp را رهبری می کنند. بازی بلاک چین اتحاد (BGA).

گزارش بازی های سه ماهه اول 2022 منتشر شد روز چهارشنبه فاش کرد که فعالیت بازی های بلاک چین نسبت به سال گذشته 2000 درصد افزایش یافته است. علیرغم داشتن 1.17 میلیون کیف پول فعال منحصربفرد (UAW)، کاهش 2 درصدی نسبت به سال 2021، بازی های بلاک چین روزانه 1.22 میلیون UAW را جذب کردند.

بازی بر روی اتریوم سایدچین به طور متوسط ​​روزانه 114 هزار UAW در سه ماهه اول به دست آورد. بعداً، UAW روزانه در ماه مارس به 173 هزار افزایش یافت. در همین حال، تعداد BNB Chain نسبت به سال گذشته کاهش یافت. با این وجود، BNB Chain همچنان سومین شبکه بزرگ در فعالیت های بازی بلاک چین است و روزانه 165 هزار UAW را جذب می کند.

DappRadar نیز کاهش را گزارش کرده است بلاک چین Axie Infinity فعالیت. با این حال، اعلام کرد که حمله اخیر به رونین تنها مقصر نبوده است زیرا این فعالیت “از قبل رو به کاهش بود”. با ثبت تنها 22 هزار UAW روزانه در ماه مارس، می توان به خاطر داشت که جامعه به اشتراک گذاشته است که مدل بازی برای کسب درآمد Axie دیگر کار نمی کند.

علاوه بر این، تغییرات اعمال شده توسط Sky Mavis به کاهش کمک کرد. صرف نظر از این، Axie همچنان در بین 10 بازی برتر بلاک چین بر اساس استفاده روزانه با 1.5 میلیون کاربر فعال قرار دارد.

این نشریه همچنین تاکید کرد که پروژه‌های بازی‌های بلاک چین نیز صنعت dapp را در سرمایه‌گذاری هدایت می‌کنند و در سه ماهه اول سال 2022 به میزان 2.5 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری کرده‌اند. این گزارش همچنین می‌گوید که اگر بودجه با این نرخ ادامه یابد، این رقم می‌تواند 150 درصد بیشتر از سال گذشته افزایش یابد.

گزارش بازی معاملات بزرگی را فهرست می‌کند که شامل 360 میلیون دلار جمع‌آوری شده توسط Animoca، سرمایه‌گذاری 450 میلیون دلاری Sequoia Capital در Polygon، و سرمایه 450 میلیون دلاری به Yuga Labs و غیره است.

در همین حال، متاورس با وجود کاهش حجم معاملات، پروژه ها همچنان به شتاب خود ادامه می دهند. گزارش DappRadar به تخمین شرکت مالی مورگان استنلی اشاره کرد که متاورس پتانسیل اقتصادی برای تبدیل شدن به یک بازار حداقل 8 تریلیون دلاری را دارد.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر