Web3-Gaming-Is-There-Hope-For-the-Industry

  • بازی های وب 3 در صنعت بلاک چین در حال تبدیل شدن به همه جا هستند.
  • بازی های مدرن بلاک چین P2E بین گیمرهای پولدار و بی پول شکاف ایجاد می کند.
  • Elemental Raiders یک بازی رایگان را برای مبارزه با مشکلات بازی های P2E پیشنهاد می کند.

هر روز، ناشران بازی های ویدیویی بیشتری راه خود را به این عرصه باز می کنند وب 3 – اثبات پتانسیلی که دارد. یک نمونه قابل توجه اخیر، بازی بلاکچین Gala Games ‘Grit’ است که در فروشگاه Epic Games راه اندازی شده است.

اصطلاح “بازی وب 3” مدتی است که مطرح شده است، و برخی ادعا می کنند که این انتقال طبیعی از بازی های سنتی است. با این حال، سطح مشکلات و انتقادات پیرامون بازی Web3 این احساس را منعکس نمی کند.

بازی Web3 در سال 2017 با عناوینی مانند کریپتو Kitties و Axie Infinity تسلط بر فضا

در سال 2021، بازار برجسته بازی‌های رایانه‌های شخصی Steam موضع محکمی اتخاذ کرد در برابر NFT ها در فروشگاه آنها این امر نفوذ بازی های بلاک چین به اکوسیستم Web2 را دشوار می کرد.

بازی‌های Web3، بر اساس یک مفهوم غیرمتمرکز، به گیمرها اجازه می‌دهند از مدل پرداخت به بازی به مدل بازی برای کسب درآمد حرکت کنند، که برای برخی بی‌معنی به نظر می‌رسد – اما چرا این واکنش منفی است؟

“ما نقاط درد را در اکوسیستم درک می کنیم و با ایجاد آخرین بازی Elemental Raiders در بلاک چین – با یک نسخه رایگان و یک نسخه بازی برای کسب درآمد در Web3 با آن مقابله می کنیم، و به گیمرها پیشنهاد می کنیم بازی را انتخاب کنند. قبل از هر چیز دیگری، منل سورت، مدیر عامل و بنیانگذار G4AL، استودیوی بازی سازی Web3 می گوید.

به نظر می رسد جدیدترین مدل بازی برای کسب درآمد در دنیای بازی های بلاک چین، شکاف را در جامعه بازی ایجاد کرده است. چه یک بازی کنسول Web2 سنتی یا یک بازی Web3 – بازیکنان باید مقداری پول نقد کنند تا درگیر شوند.

اکنون چه اتفاقی می افتد وقتی بازیکنان یک بازی را خریداری می کنند که به نظر می رسد از آن راضی نیستند؟ در بیشتر موارد، این بازی‌ها هیچ سیاست بازپرداختی ارائه نمی‌دهند، به همین دلیل به نظر می‌رسد که یک تغییر لرزه‌ای وجود دارد، با برخی از انتقال‌های قابل‌توجه بازی به سمت یک مدل رایگان، یعنی «اقتصاد رایگان». این اصطلاح مربوط به حدود 10 سال پیش است که بازی های موبایلی به اوج خود رسید، از Candy Crush تا Pubg. این به غیر گیمرها اجازه می‌داد تا گوشی‌های خود را بردارند، دانلود کنند و در عرض چند ثانیه بازی کنند.

Candy Crush با بیش از 10 سال و میلیاردها دلار درآمد، اقتصاد بازی های رایگان و بیش از 1 میلیارد دلار درآمد را تنها در سال 2020 متحول کرده است. یک کسب و کار گزارش برنامه ها

مانل سورت همچنین خاطرنشان کرد:

زیبایی یک اقتصاد بازی فریمیوم چیزی است که مردم را مجذوب می‌کند و علاقه مخاطبان را برای امتحان کردن بازی‌ها افزایش می‌دهد! ما در حال استفاده از همان مدل در اکوسیستم Web3 با انتشار Elemental Raiders به ​​عنوان یک بازی رایگان هستیم که به بازیکنان این امکان را می‌دهد که فقط بازی را امتحان نکنند، بلکه ورود به فضای بسیار پیچیده Web3 را نیز ساده‌تر می‌کنند.

واکنش‌های منفی نسبت به مدل اقتصادی بازی‌های Web3 (که بازی‌ها را برای خرید NFT برای بازی الزامی می‌کند) توسط چندین بازی مبتنی بر ارز دیجیتال مانند «Gods Unchained» و «Splinterlands» مشاهده شده است.

این بازی‌ها مدل رایگان بازی را راهی برای کمک به گیمرها و کاربران برای ورود به بازار بازی‌های کریپتو دردار در نظر می‌گیرند و موانع ورود را برای مدلی که به عنوان مدل بازی برای کسب درآمد شناخته می‌شود، کاهش می‌دهد.

علاوه بر این، Manel Sort اضافه کرد:

یکی از مهم‌ترین عوامل برای ما در مدل رایگان بازی بلاک چین، استفاده از تلفن همراه بود، و ما قصد داریم از طریق نسخه موبایل Elemental Raiders که در سال 2023 عرضه می‌شود، از آن استفاده کنیم.

علاوه بر انتقاداتی که پیرامون مفهوم داشتن NFT برای انجام بازی‌های Web3 وجود دارد، بازی‌های رایگان وب 3 هنوز کد پذیرش انبوه را شکسته‌اند، زیرا به این معنی است که بسیاری از بازیکنان بالقوه برای درک مفهوم Web3 تلاش خواهند کرد. و نحوه دسترسی به آن

با توجه به اینکه 6.6 میلیارد مردم در سراسر جهان صاحب یک گوشی هوشمند هستند – داشتن بازی‌های Web3 در مراحل Elemental Raiders با انتشار نسخه موبایلی بازی‌شان، کاتالیزور واقعی برای پذیرش انبوه و اقتصاد بازی‌های فریمیوم است.

نگاهی به مدل بازی رایگان پیشنهاد شده توسط Elemental Raiders در نهایت منجر به این خواهد شد که افراد بیشتری بازی را انجام دهند و به مبلغ پرداختی بازیکنان اضافه می شود و در نتیجه پول بیشتری برای بازی خرج می شود! نه تنها این سودها به نفع توسعه بازی خواهد بود، بلکه Elemental Raiders تصمیم گرفته است تا 50 درصد از سود خالص را تقسیم کند – با هدف افزایش سود حاشیه برای جامعه. همه اینها با گیم پلی با کیفیت بالا همراه شده است.

آیا شانسی برای رستگاری وجود دارد؟

به همان اندازه که صنعت مورد انتقاد قرار می گیرد – لازم نیست اینگونه باشد. بیشتر پیشرفت‌های فناوری جدید هنگام ورود به یک فضای جدید و ناشناخته، که دقیقاً همان جایی است که بازی Web3 اکنون خود را پیدا می‌کند، از یک دوره آزمون و خطا عبور می‌کند. تعداد قابل توجهی از بازی‌های فعلی Web3 توسط توسعه‌دهندگانی ساخته شده‌اند که تجربه‌ی کمی از بازی ندارند، که ممکن است به مشکلاتی که در مرحله راه‌اندازی آن تجربه می‌کند بیافزاید.

در میان منفی‌هایی که صنعت بازی Web3 تاکنون دیده است، پروژه‌هایی مانند بازی hero battler مهاجمان عنصری به دنبال تغییر ادراک صنعت با تغییر اوضاع و تمرکز بر جامعه هستند.

آینده بازی Web3 چیست؟

دنیای بازی های Web3 موضوعی بوده است بررسی موشکافانه به چند دلیل مختلف از جمله گیم پلی و کیفیت ضعیف، ریسک بالا و حذف بسیاری از گروه های بالقوه – با تنها مدل درآمدی مثبت.

دادن این شانس به گیمرها برای اجرای آزمایشی بازی‌ها قبل از اینکه متعهد به خرج کردن آن‌ها شوند، می‌تواند به طور بالقوه جامعه بازی‌ها را به هم نزدیک‌تر کند. آیا بازی هایی با اقتصادهای فریمیوم مانند Elemental Raiders می توانند تغییری را ایجاد کنند که صنعت بازی در آرزوی آن است؟ فقط آینده خواهد گفت.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر