XRP در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال در 10 ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار، در درجه بالاتری با مشکل مواجه شده است و به نظر می رسد که احساسات نزولی هنوز به پایان نرسیده است. ریپل به تازگی تعداد زیادی توکن را از escrow باز کرده است که می تواند قیمت را بیشتر تهدید کند.

ریپل 500 میلیون XRP را باز می کند

در ساعات اولیه روز جمعه، پلتفرم ردیابی نهنگ زنجیره ای Whale Alert دو تراکنش حاوی تعداد قابل توجهی از توکن های XRP را منتشر کرد. اولین معامله 200 میلیون توکن از کیف پول امانی به ارزش 122.63 میلیون دلار در زمان انتقال باز شد.

دومین معامله دقایقی بعد آمد که در مجموع 300 میلیون توکن های XRP نیز از امانی باز شد. این بخش دوم توکن‌ها، که بزرگ‌تر از اولین بود، در آن زمان ۱۸۳.۸۹ میلیون دلار ارزش داشت و تعداد کل توکن‌های قفل‌شده را به ۵۰۰ میلیون رساند. هر دو معامله با هم بیش از 300 میلیون دلار ارزش داشتند.

این قفل‌ها، به‌طور شگفت‌انگیزی، به دلایل متعددی باعث ایجاد نگرانی در جامعه ریپل شده‌اند. یکی از دلایل این است که ریپل هرگز در وسط ماه آنلاک نمی کند. در عوض، آنها قفل های برنامه ریزی شده را در ابتدای هر ماه انجام می دهند. بنابراین، این تراکنش ها توجه جامعه کریپتو را به خود جلب کرده است.

یکی دیگر از دلایل نگرانی این واقعیت است که ریپل ممکن است اینها را بفروشد توکن های XRP. از این رو، توکن‌های بیشتری در گردش قرار می‌گیرد و فشار فروش بیشتری به دارایی دیجیتالی که در حال حاضر با مشکل مواجه است، می‌افزاید. با این حال، ریپل هیچ نشانه ای از این قفل ها نشان نداده است زیرا از آن زمان تاکنون هیچ تراکنش انتقالی وجود نداشته است، فقط تراکنش های باز کردن قفل.

آنلاک ها می توانند قیمت را سقوط کنند؟

باز کردن قفل XRP برای جامعه ریپل جدید نیست باز کردن قفل برنامه ریزی شده هر ماه انجام می شود. این قفل‌ها طبق زمان‌بندی، ۱ میلیارد توکن XRP را از قفل باز می‌کنند. اما اغلب اوقات، اکثریت توکن‌های قفل‌شده برای سپردن بازگردانده می‌شوند.

معمولا این قفل ها تاثیر منفی نمی گذارند قیمت آلت کوین، اما در آن زمان است که باز شدن قفل ها مورد انتظار است. این بار، باز کردن قفل‌ها برنامه‌ریزی نشده‌اند، که منجر به گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر اینکه چرا ریپل توکن‌های XRP را خارج از برنامه بازگشایی باز می‌کند، می‌شود.

تا حالا، قیمت XRP به نظر می رسد که اصلاً به باز کردن قفل واکنش نشان نمی دهد. روند آن در حدود 0.61 دلار ادامه می یابد، با زیان اندک 0.91٪ در روز گذشته. با این حال، آلتکوین همچنان شاهد افزایش 4.74 درصدی در هفته گذشته است که نشان دهنده روند صعودی مثبتی است که در اوایل هفته مشاهده کرد.

Token price at $0.6095 | Source: XRPUSDT on Tradingview.com

تصویر برجسته از Linqto، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر