امواج عدم قطعیت همچنان XRP را احاطه کرده است، ارز دیجیتال ایجاد شده توسط ریپل لب. XRP که زمانی پرطرفدار بود، در میان یک نبرد حقوقی طولانی با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) قیمت خود را به شدت کاهش داد. اما حتی زمانی که ابرهای تاریک در حال ظهور هستند، برخی از تحلیلگران با پیش‌بینی افزایشی در آینده برای دارایی‌های دیجیتال، یک پوشش نقره‌ای را مشاهده می‌کنند.

طناب کشی قانونی قیمت XRP را کاهش می دهد

این دعوی SEC، که در دسامبر 2020 ثبت شد، ادعا می کند که آلت کوین یک امنیت ثبت نشده است. این طبقه بندی، در صورت تایید، می تواند تجارت XRP را به شدت محدود کند و ارزش آن را کاهش دهد. کشمکش های حقوقی تاثیر خود را گذاشته است و قیمت آن نسبت به اوج 3.41 دلاری خود در سال 2018، 85 درصد کاهش یافته است. ماه های اخیر مهلت چندانی ارائه نکرده است، به طوری که XRP تنها در ماه گذشته کاهشی نزدیک به 18 درصد را تجربه کرده است.

تحلیل بر اساس اندیکاتور در کوتاه مدت قرمز می شوند

تحلیل تکنیکال، روشی که برای پیش‌بینی حرکت قیمت بر اساس داده‌های تاریخی استفاده می‌شود، تصویر نگران‌کننده‌ای را برای XRP در آینده نزدیک ترسیم می‌کند. تحلیلگران به شکست های اخیر نمودار قیمت اشاره می کنند که حاکی از ادامه فشار نزولی است.

XRP 30-day price action. Source: CoinMarketCap

یک مورد صعودی برای XRP

علیرغم باد مخالف فعلی، برخی از تحلیلگران همچنان نسبت به دورنمای بلندمدت سکه خوشبین هستند. آرماندو پانتوجا، یک تحلیلگر معتبر ارزهای دیجیتال، معتقد است که XRP پتانسیل رسیدن به بین 8 تا 20 دلار تا سال 2026 را دارد.

پانتوجا پیش بینی صعودی خود را بر چندین عامل استوار می کند. او به عملکرد تاریخی XRP اشاره می‌کند و رشد شهاب‌سنگ آن را در سال 2017 برجسته می‌کند، جایی که بیش از 650 بار به اوج خود رسید. به گفته پانتوجا، این به عنوان سابقه ای برای رشد آینده عمل می کند.

پذیرش نهادی

یکی دیگر از عوامل تقویت کننده خوش بینی، فهرست رو به رشد مشارکت ریپل با مؤسسات مالی معتبر است. ادغام با غول هایی مانند Bank of America و Royal Bank of Canada می تواند ارزش آلتکوین را با افزایش کاربرد و پذیرش جریان اصلی آن به میزان قابل توجهی افزایش دهد. همکاری‌های اخیر با HashKey DX و SBI Ripple Asia این موضوع را بیشتر تقویت می‌کند پذیرش نهادی، به طور بالقوه قیمت XRP را به سمت بالا می برد.

XRP market cap currently at $28.7 billion. Chart: TradingView.com

ارتقاء به XRP Ledger

ریپل نیز بیکار ننشسته است. این شرکت از طریق بازوی توسعه خود، RippleX، ارتقاهای مهم را برای XRP Ledger (XRPL)، فناوری که زیربنای XRP است، معرفی کرده است. قابل ذکر است، مشخصات XLS-68d به پلتفرم‌ها اجازه می‌دهد تا بدون توزیع سکه‌های رایگان، هزینه‌های تراکنش را برای کاربران پوشش دهند. این فرآیند سوار شدن را ساده می کند و می تواند کاربران جدیدی را به اکوسیستم XRP جذب کند.

روند بازار و خوش بینی جامعه

Pantoja همچنین بر روندهای گسترده تر بازار که می تواند به نفع XRP باشد، تأکید می کند. افزایش تقاضا برای خدمات مالی کارآمد می تواند طوفانی عالی برای پذیرش XRP ایجاد کند. علاوه بر این، Pantoja یک پیروزی قانونی را برای ریپل پیش بینی می کند که راه را برای مشارکت های بیشتر و گسترش بازار هموار می کند.

به نظر می رسد خود جامعه XRP این خوش بینی را تکرار می کند. تعامل رسانه های اجتماعی پیرامون آلت کوین افزایش یافته است و تعداد کل دارندگان و آدرس های فعال همچنان در حال افزایش است. این نشان می دهد که با وجود چالش های فعلی، بسیاری از سرمایه گذاران به پتانسیل بلندمدت XRP اطمینان دارند.

تصویر ویژه از ویکی‌پدیا کامانز، نمودار از TradingView

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر