در حالی که به نظر می رسد Bored Ape Yacht Club چندین ماه است که در مواجهه با سقوط کریپتو بی خیال است، ماه می داستان متفاوتی را روایت می کند.

Bored Ape Yacht Club، یک NFT با تراشه آبی، به نظر می رسد که ارزش آن کاهش یافته است، همانطور که در ماه مه زمانی که NFT ها در قیمت فروش متوسط ​​کاهش یافتند، مشهود بود. ماه می یک ماه چالش برانگیز برای NFTها و ارزهای دیجیتال بوده است. BAYC توانسته آن را با قیمت ترش 152658 دلار به پایان برساند.

مطلب پیشنهادی | Cardano TVL 205 میلیون دلار از زمانی که به اوج خود رسیده است کاهش می دهد

میانگین فروش BAYC، کاهش ارزش 60٪

اگرچه فروش BAYC نسبت به سایر NFT ها مانند Otherdeed، Art Blocks، NBA Top Shot و حتی Mutant Ape Yacht Club به طور قابل قیاسی بالاتر است، ارزش BAYC از اول ماه مه 60 درصد سقوط کرده است. با میانگین قیمت معاملاتی 382,894 دلار.

افزایش خریداران منحصر به فرد از 475 به 591 در ماه آوریل افزایش یافت، اما میانگین فروش از آن زمان به شدت کاهش یافته است.

در همین حال، توکن APE 66 درصد از ارزش خود را از قیمت مبادله افتتاحیه 20.02 دلاری در ماه می از دست داده و به 6.76 دلار بسته شده است.

Source: Bored Ape Yacht Club Price Chart by Nomics

چرا یک باشگاه قایق بادبانی میمون بی حوصله دارید؟

BAYC یک مجموعه NFT است که متعلق به افراد مشهور و تأثیرگذارانی مانند استفن کری، امینم، جاستین بیبر و شکیل اونیل است. این یک حس یک شبه است که قیمت های بالایی را برای مجموعه ایجاد کرده است. داشتن یک BAYC یک نماد وضعیت است که شما به حلقه نخبگان تعلق دارید.

برای مرتبط بودن، داشتن محبوب ترین و سلطنتی ترین NFT ضروری است. این وضعیت عالی را به مالک می دهد، اما ارزش واقعی BAYC دسترسی انحصاری عضویت است. این یک باشگاه دیجیتالی است که دسترسی و امتیازاتی مانند موارد زیر را فقط برای اعضا فراهم می کند:

  • دسترسی به حمام
  • Discord Access
  • NFT اضافه شده است
  • دسترسی به ApeCoin

مطلب پیشنهادی | نهنگ‌های XRP اشتهای انباشتگی را افزایش می‌دهند، عرضه اوج نگهداری 2 ماهه را ثبت می‌کنند

کریپتو total market cap at $1.26 trillion on the weekend chart | Source: TradingView.com

این BAYC است که پتانسیل NFT ها را برای ورود به جریان اصلی و حضور در حلقه نخبگان و غول پیکرتر باز می کند.

Bored Ape و سایر NFT های دارای تراشه آبی و برتر در حالت افسردگی قرار داشته اند و در ماه گذشته بیش از 50 درصد کاهش یافته اند. علیرغم عقب نشینی بازار ارزهای دیجیتال، BAYC چندین ماه است که قوی و غیرقابل حمله بوده است، اما اکنون ارزش ها در حال کاهش است.

یکی از دلایل آشکار این کاهش این است که اتریوم در ماه پس از سقوط استیبل کوین لونا و UST نیز 33 درصد کاهش داشته است. حجم معاملات OpenSea نیز آسیب دیده است و طی ماه گذشته 40 درصد کاهش یافته است.

کاهش ارزش BAYC نیز تا حد زیادی به سقوط گسترده کریپتو نسبت داده می شود که منجر به کاهش علاقه سرمایه گذاران به همه چیزهای NFT شد.

Featured image from CoinLive, chart from TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر