https://coinquora.com/?p=196155&preview=1&_ppp=ae126a170d

  • Metametaverse در حال معرفی Metaverse Founders Club است.
  • Founders Club قابلیت همکاری بین پروژه ها و دنیای مجازی را ارتقا خواهد داد.
  • پروژه anitya.space برای این سرمایه گذاری با Metametaverse همکاری خواهد کرد.

متامتاورس، پلتفرم متاورس خود را بسازید، در حال معرفی کلوپ بنیانگذاران متاورس است، مجموعه ای که پروژه های مختلف متاورس را نمایندگی می کند. از طریق باشگاه بنیانگذاران، هدف همه اعضا ارتقای قابلیت همکاری بین پروژه ها و دنیای مجازی خواهد بود.

جوئل دیتز، بنیانگذار Metametaverse، در توصیف وضعیت فعلی متاورس ها گفت:

متأسفانه، در بسیاری از متاورزهای ارز دیجیتال، تمایل بیشتر به یک بانکدار است که می‌خواهد همه پول را تصاحب کند، نه بازی‌هایی که از نقطه نظر بهینه‌سازی تجربه کاربر در نظر گرفته شده‌اند.

پیوستن به Metametaverse در این پروژه است anitya.space پروژه این دو بیان می‌دارند که این ابتکار را برای افزایش همکاری و قابلیت همکاری بین متاورهای مختلف آغاز کرده‌اند. تیم متامتاورس بر این باور است که ایجاد باشگاه موسسان متافورس نقش مهمی در این روند ایفا می کند، زیرا بنیانگذاران و پیشگامان دنیای مجازی دیگر را گرد هم می آورد تا به طور مشترک امکانات آن را بررسی کنند.

شایان ذکر است، باشگاه بنیانگذاران متاورس هر سه ماه یکبار گرد هم می آیند تا یک بازی متایورس متقابل را سازماندهی کنند. اولین بازی، یک شکار روش‌گر در جهان‌های مجازی مختلف خواهد بود، که بازیکنان را ملزم می‌کند تا پازل‌هایی را در یک متاورس حل کنند تا مناطق مخفی را در دیگر جهان‌های مجازی باز کنند. برای ژوئن 2022، یک شکار روبنده متاورس متقابل برنامه ریزی شده است.

علاوه بر این، باشگاه موسسان متاورس دارای یک Discord است که در آن بنیانگذاران متاورس و دو کارمند در هر تیم گرد هم می آیند. علاوه بر این، باشگاه بنیانگذاران متاورس یک سیستم نامیک برای حفظ و به روز رسانی اساسنامه خود دارد.

این تیم بیان می‌کند که برای عضویت در باشگاه بنیانگذاران متاورس، کاربران باید مالک اجرایی یا مهم متاورس یا فناوری مرتبطی باشند که برای ایجاد یک منطقه اعضای خصوصی و/یا پازل به‌عنوان بخشی از شکار لاشخور مجازی استفاده می‌شود.

بنیانگذاران باشگاه معتقدند که معرفی Metaverse Founders Club راهی محکم برای افزایش قابلیت همکاری بین دنیای مجازی و تجربیات مختلف است. آن‌ها همچنین می‌گویند که از طریق شکار روبنده‌های آتی و دیگر بازی‌های بین‌جهانی که باشگاه موسسان متاورس (Metaverse Founders Club) آن را بررسی خواهد کرد، علاقه‌مندان را با متاورژن‌های جدید آشنا می‌کند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر