بافت از مخالفت با بیت کوین حمایت می کند و ادعا می کند که “چیزی تولید نمی کند”

«اگر به من می‌گفتی که مالک تمام بیت‌کوین در جهان هستی و آن را به قیمت 25 دلار به من پیشنهاد می‌دادی، آن را نمی‌گیرم، زیرا با آن چه می‌کنم؟» وارن بافت گفت.

وارن بافت، سرمایه گذار میلیاردر، بار دیگر بیت کوین را به شدت مورد انتقاد قرار داد و اظهار داشت که تمام بیت کوین موجود در جهان را تنها با 25 دلار نمی گیرد.

این پیرمرد 91 ساله با دارایی خالص حدود 124 میلیارد دلار است شکاک مشتاق ارزهای دیجیتال که زمانی بیت کوین را “مربع سم موش” می نامیدند. بحث‌های او اغلب حول محور دارایی‌های دیجیتالی است که هیچ ارزش ملموسی ارائه نمی‌دهند، و جامعه به‌سرعت به این مناسبت اشاره می‌کند که تعداد بی‌شماری از موارد استفاده و کاربرد در کریپتو وجود دارد که بافت احتمالاً درباره آن‌ها تحقیق نکرده است.

بافت در نشست سالانه سهامداران برکشایر هاتاوی در 30 آوریل سخنرانی کرد. نظر داد در کریپتو در رابطه با پذیرش جریان اصلی رو به رشد این بخش. او خاطرنشان کرد که در حالی که نمی داند ارزش بیت کوین در حال افزایش است یا خیر، مطمئن است که “هیچ چیزی تولید نمی کند.”

بافت استدلال می‌کرد که با خوشحالی می‌نویسد «یک چک امروز بعدازظهر» به ارزش 25 میلیارد دلار برای 1 درصد از کل زمین‌های کشاورزی یا «خانه‌های آپارتمانی» در ایالات متحده، زیرا هر دوی آنها ابزارهای واقعی را تولید می‌کنند، اما حتی 25 دلار را برای 100 درصد خرج نمی‌کند. عرضه بیت کوین:

حالا اگر به من می‌گفتی مالک تمام بیت‌کوین در جهان هستی و آن را به قیمت 25 دلار به من پیشنهاد می‌دادی، آن را نمی‌گیرم، زیرا با آن چه کار می‌کنم؟ من باید به هر طریقی آن را به شما بفروشم. قرار نیست کاری انجام دهد آپارتمان‌ها رانت تولید می‌کنند و مزارع برای تولید غذا.»

«دارایی ها برای داشتن ارزش باید چیزی را به کسی تحویل دهند. و تنها یک ارز وجود دارد که پذیرفته شده است.

طرفداران معروف ارز دیجیتال در آخر هفته نظرات بافت در توییتر را مسخره می کردند.

یکی از بنیانگذاران شرکت بزرگ سرمایه گذاری مخاطره آمیز ارز دیجیتال Andreessen Horowitz (a16z) Marc Andreessen، با اشاره به مجموعه ای از جعبه های آب نبات See’s و قوطی های نوشابه روی میز بافت در طول سخنرانی، خاطرنشان کرد که “این خیلی وحشی است که او این چیزها را در حالی که برهنه دیابت را رد می کند” می گوید. .

در پاسخ، ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا و مالک توییتر، گفت: “هاها او چندین بار می گوید بیت کوین”. در حالی که مایکل سایلر، مدیر عامل MicroStrategy می گوید: «همه نمی توانند صحبت در مورد بیت کوین را متوقف کنند.»

مربوط: 5 ارز دیجیتال برتر برای تماشای این هفته: BTC، LUNA، NEAR، VET، GMT

جیمی دیمون به کریپتو تعارف کوچکی می کند

جیمی دیمون، مدیر عامل جی پی مورگان، یکی از شکاکان کریپتو که حداقل کمی موضع آنها را ملایم تر می کند.

این بانکدار زمانی بیت کوین را به عنوان «کلاهبرداری» توصیف کرد و همینطور هم شده است به طور مداوم تکرار کرد با وجود جی پی مورگان، او هیچ علاقه ای به حمایت از این بخش در سطح شخصی ندارد افزایش قابل توجهی نسبت به دارایی های دیجیتال طی یکی دو سال گذشته

دیمون در گفتگو با خبرگزاری KMTV 3 مستقر در اوماها در روز جمعه اشاره شد که در حالی که او هنوز به‌خصوص ارز دیجیتال را دوست ندارد و می‌خواهد هنگام سرمایه‌گذاری روی آن احتیاط کنید، اما از حق شما برای انجام آن دفاع خواهد کرد.

او همچنین تاکید کرد که کریپتو در مواقعی کاربرد مهمی دارد، به‌ویژه در مورد پرداخت‌های فرامرزی:

همه چیز بد نیست. اگر به من بگویید “می خواهم 200 دلار برای دوستی در یک کشور خارجی بفرستم”، ممکن است دو هفته طول بکشد و 40 دلار هزینه داشته باشد. شما می توانید این کار را از طریق یک ارز دیجیتال انجام دهید و چند ثانیه طول می کشد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس