بالا بخرید، گران بفروشید: پیپ ساز سفارشی اسنوپ داگ و سانتانا بونگ ها را توکن می کند

“به عنوان یک هنرمند، برای اتصال به هنر به گواهی اصالت نیاز داریم. NFT ها به عنوان گواهی اصالت عمل می کنند و ارزش و میراث ایجاد می کنند.

سازنده لوله های شیشه ای مستقر در لاس وگاس به ستاره ها Jerome Baker Designs مجموعه ای از NFT های مرتبط با بونگ را که به دارایی های فیزیکی مربوطه مرتبط هستند، در اوایل ماه آینده راه اندازی خواهد کرد.

NFTها بر روی پلتفرم مبتنی بر اتریوم FDCTech، فرآیند منحصربفرد دمیدن شیشه را برای هر بونگ به تصویر می‌کشند و دارای مزایای منحصر به فرد دیگری هستند. آنها قرار است در روز یکشنبه سوپر بول (13 فوریه) حذف شوند و بونگ های فیزیکی مربوطه انجام خواهد شد. به حراج گذاشته شده است در گالری سوپرچیف.

جروم بیکر دیزاینز، بنیانگذار و رئیس جیسون هریس، یکی از این افراد است ده شیشه‌گر برتر دنیابا توجه به بازار محصولات سیگار SLX.

او این کسب و کار را در اوایل دهه 1990 تاسیس کرد و قطعات سفارشی برای آن ساخته است افراد مشهوری مانند اسنوپ داگ، جورج کلونی، سپاسگزار مردگان، سانتانا و ریتا مارلی.

او به کوین تلگراف گفت که برای قدم گذاشتن به دنیای هنر دیجیتال مبتنی بر ارز دیجیتال هیجان زده است.

“به عنوان یک هنرمند، برای اتصال به هنر به گواهی اصالت نیاز داریم. NFT ها به عنوان گواهی اصالت عمل می کنند و ارزش و میراث ایجاد می کنند.

به گفته هریس، در حالی که سایر اشکال هنر مانند مجسمه‌ها را می‌توان برنزی کرد و نقاشی‌ها را کپی یا کپی کرد، دمیدن شیشه تلاشی یکباره است که قابل تکرار نیست.

«شما یک تجربه مستند از خلق آن اثر هنری و در آن جادو خواهید داشت. مثل خریدن یک جفت جردن است. اگر می خواهید آنها را بفروشید، ممکن است به بسته بندی در شرایط عالی نیاز داشته باشید. NFT به عنوان گواهی احراز هویت و اثر هنری به عنوان بسته عمل می کند.

مفهوم اولیه پشت مجموعه NFT: طراحی های جروم بیکر

هریس گفت که پنج بونگ NFT که در روز یکشنبه سوپر بول عرضه می شود، مطابق با نارنجی سوخته او خواهد بود. مجموعه، مجموعه ای از گلاسه های شیشه ای شفاف نارنجی روشن.

کسانی که دارای بونگ NFT هستند از مزایای دنیای واقعی مانند کلاس های دمیدن شیشه و بازدید از کارخانه رویای لاس وگاس (دفتر مرکزی طراحی جروم بیکر) برخوردار خواهند شد.

مربوط: طبق گزارش‌ها، PayPal برنامه‌های خود را برای بررسی راه‌اندازی یک استیبل کوین تأیید می‌کند

این اولین حمله Jerome Baker Designs به بلاک چین نیست و این استودیو بوده است پذیرش بیت کوین از سال 2012. هریس بر این باور است که جمعیت جهان به زودی به این کار دست خواهند زد و دارایی های ارز دیجیتال شده را برای پرداخت می پذیرند. این شرکت قصد دارد به زودی پرداخت های اتریوم را بپذیرد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس