بانکداری باز می تواند یک تغییر بازی برای پذیرش ارز دیجیتال در امارات باشد

  • خاورمیانه یکی از بازارهای ارز دیجیتال در حال رشد در جهان است که 7 درصد از حجم معاملات جهانی را تشکیل می دهد.
  • بانکداری باز می تواند موانع پذیرش کریپتو را برطرف کند.
  • مهم‌تر از همه، بانکداری باز می‌تواند ریل‌های بانکی فاقد فعلی را تقویت کند.

پیرو اطلاعیه از مقامات نظارتی دبی و ابوظبی که دارایی های مجازی و ارزهای دیجیتال را کنترل می کنند، پخش کننده های ارز دیجیتال از سراسر جهان در خاورمیانه پر جنب و جوش و در حال رشد راه اندازی شده اند بازار کریپتو.

به گفته ChainAnalysis، این امر خاورمیانه را به یکی از بازارهای ارز دیجیتال در حال رشد در جهان تبدیل کرده است که 7 درصد از حجم معاملات جهانی را تشکیل می دهد. یک نظرسنجی اخیر همچنین نشان داده است که 33 درصد از ساکنان امارات متحده عربی می گویند که در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده اند.

علاوه بر این، داده های YouGov نشان می دهد که 67 درصد از مصرف کنندگان امارات متحده عربی علاقه مند به سرمایه گذاری در ارز دیجیتال در پنج سال آینده هستند.

با این حال، اکوسیستم قبل از اینکه بتواند بر روی علاقه نشان داده شده توسط مصرف کنندگان در منطقه ایجاد کند، باید بر چندین چالش غلبه کند.

سرسام آورترین مانعی که باید برطرف شود، اصطکاک با نفوذ به اکوسیستم کریپتو است. خوشبختانه، «بانکداری باز» می تواند این سطح از اصطکاک را کاهش دهد و متعاقباً پذیرش کریپتو را افزایش دهد.

اولاً، Open Banking با ترکیب پروتکل‌های بانکداری باز با APIهای استاندارد صنعت، تجربه‌ای یکپارچه را برای سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال فراهم می‌کند. با این جفت، مصرف‌کنندگان فقط یک بار در سفر ارز دیجیتال خود باید احراز هویت را ارائه کنند.

ثانیاً، بانکداری باز نیاز به ریل های پرداخت سنتی مانند نقل و انتقالات بانکی دستی یا پرداخت های کارتی را از بین می برد. معمولاً یک تاخیر مرتبط با این فرآیند و هزینه های بالاتر برای کاربر وجود دارد.

در مرحله بعد، با استفاده از APIهای بانکداری باز، مشتری می‌تواند به راحتی روند فعال‌سازی را سرعت بخشد و الزامات نظارتی را رعایت کند.

در نهایت، پذیرش کریپتو به سهولت پرداخت ها می افزاید. فناوری بلاک چین زمینه تأیید صحت آسان‌تر و همچنین اعتبارسنجی متقابل حساب‌های مشتریان را بسیار آسان‌تر می‌کند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر