بانک خصوصی جهانی LGT برای باز کردن تجارت بیت کوین و اتر

بانک LGT با بانک ارز دیجیتال سوئیس Seba برای ارائه خدمات نگهداری و تجارت بیت کوین و اتر همکاری کرده است.

گروه LGT، یک گروه برتر بانکداری خصوصی و مدیریت دارایی متعلق به خانواده، با راه اندازی بیت کوین (Bitcoin) در حال حرکت به سمت ارزهای دیجیتال است.بیت کوین) و اتر (ETH) سرمایه گذاری در بانک LGT در لیختن اشتاین.

بر اساس اعلامیه مشترک، بانک LGT با مدیریت بیش از 292 میلیارد دلار دارایی، در حال آماده شدن برای راه اندازی خدمات نگهداری و تجارت دارایی دیجیتال با همکاری بانک ارز دیجیتال سبا سوئیس است. منتشر شد در روز چهارشنبه

بانک LGT در ابتدا خدمات نگهداری و معاملات را برای BTC و ETH ارائه خواهد کرد، در حالی که Seba از بیش از 14 ارز دیجیتال از جمله آلتکوین هایی مانند Litecoin پشتیبانی می کند.LTC), پولکادوت (نقطه)، تزوس (XTZ)، تتر (USDT) استیبل کوین و دیگران.

بر اساس این اعلامیه، خدمات ارز دیجیتال LGT به طور کامل با دارایی های سنتی ادغام می شود و مشتریان را قادر می سازد تا به راحتی دارایی ها را در پرتفوی موجود خود مبادله کنند. پیشنهاد جدید در ابتدا برای گروه های مشتریان منتخب بانک LGT در دسترس خواهد بود. برای دسترسی به خدمات جدید، مشتریان باید در لیختن اشتاین یا سوئیس مستقر باشند و به عنوان مشتریان حرفه ای طبقه بندی شوند یا توسط یک مدیر دارایی خارجی مدیریت شوند.

ال جی تی که مقر آن در وادوز، لیختن اشتاین است، یکی از بزرگترین مدیران ثروت و شرکت های سرمایه گذاری در جهان است. این غول بانکی تاریخچه خود را به سال 1920 برمی‌گرداند و علاوه بر بیش از 20 دفتر در سراسر جهان، در سوئیس نیز حضور مهم دارد.

رولاند مت، مدیر عامل بانک LGT لیختن اشتاین گفت که ورود بانک ال جی تی به کریپتو با تعهد این شرکت برای پاسخگویی به تقاضای فزاینده برای فرصت های سرمایه گذاری مطابقت دارد. او اضافه کرد:

تقاضا برای ارزهای ارز دیجیتال شده نیز در میان مشتریان ما در سال‌های اخیر افزایش یافته است. هنگام توسعه پیشنهاد جدید خود، در عین تمرکز بر فرآیندها و رویه‌های واضح و قابل اعتماد، به امنیت توجه ویژه‌ای داشتیم. آنها برای برخورد با این طبقه دارایی پویا و هنوز کاملاً جوان، مرکزی هستند.”

این خبر همچنین بر روند مداوم بانک‌های جهانی و مدیران دارایی که به طور فزاینده‌ای از خدمات سرمایه‌گذاری برای بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال استفاده می‌کنند، تاکید می‌کند. روز دوشنبه، بزرگترین و دومین بانک خصوصی بزرگ آرژانتین، Banco Galicia و Brubank، اعلام کردند که قصد دارند تا خریدهای ارز دیجیتال را برای مشتریان فعال کنید.

مربوط: غول بانکی آلمانی Commerzbank برای مجوز کریپتو درخواست می دهد

همانطور که قبلا توسط کوین تلگراف گزارش شده بود، برخی از برجسته ترین بانک های جهان در سال 2021 با بانک نیویورک ملون حرکت های عمده ای به سمت بیت کوین انجام دادند. اعلام برنامه هایی برای نگهداری و انتقال بیت کوین به عنوان یک مدیر دارایی از طرف مشتریان خود در ماه فوریه. سایر بانک های جهانی مانند BBVA آرژانتین و بانک ایالات متحده متعاقباً راه اندازی را اعلام کرد خدمات مشابه سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس