بیت کوین آر

    • Delubac & Cie قصد دارد خدمات خرید/فروش و HODL بیت کوین را ارائه دهد.
    • این بانک اخیراً ثبت نام خود را به عنوان PSAN دریافت کرده است.
    • اروپا در حال حرکت به سمت پذیرش کریپتو است.

بانک فرانسوی Delubac & Cie اولین بانکی است که خدمات خرید/فروش و HODL بیت کوین را ارائه می دهد.

اخیراً این بانک سنتی ثبت نام خود را به عنوان PSAN (ارائه‌دهنده خدمات دارایی‌های دیجیتال) به دست آورده است. PSAN همچنین به عنوان ارائه دهندگان خدمات دارایی دیجیتال شناخته می شود که از AMF (سازمان بازارهای مالی) و ACPR (مرجع کنترل و حل و فصل محتاطانه) اخذ شده است.

لمینه براهیمی، یکی از بنیانگذاران Taurus می‌گوید: «مجوز DASP از یک قانون 2019 در فرانسه نشات می‌گیرد و باید بانک‌ها را برای مرحله بعدی مقررات اتحادیه اروپا – بازارهای دارایی‌های ارز دیجیتال (MiCa) به خوبی آماده کند.

مقررات MiCA در سال 2020 وضع شد. مشخصاً، این قانون در مسیر تصویب در سال 2023 است. علاوه بر این، این اولین ابتکار قانونی در سراسر اتحادیه اروپا است که برای ایجاد یک چارچوب گسترده برای صدور و ارائه خدمات برای دارایی های ارز دیجیتال شده ایجاد شده است. .

جالب توجه است که طبق گزارش اخیر بانک اسپانیا، بیش از نیمی از جمعیت اروپا اکنون صرافی های غیرمتمرکز را ترجیح می دهند. این گزارش همچنین ادعا می‌کند که فرانسه و آلمان دو کشور برتر دوستدار کریپتو در اروپا هستند.

ابراهیمی گفت: «اما طیف وسیعی از مردم اروپا وجود دارد که از حمایت از سرمایه گذاران ناشی از معامله با یک بانک تحت نظارت استقبال می کنند. او همچنین معتقد است که تقاضا در حال حاضر به جریان اصلی تبدیل شده است زیرا اکثر اروپایی ها در مدیریت کیف پول متخصص نیستند. او در ادامه می افزاید که حصار نشینان به تجارت علاقه دارند اما ترجیح می دهند با بانک های فعلی معامله کنند تا اینکه حساب های جدیدی با شرکت های اختصاص داده شده به ارزهای دیجیتال داشته باشند.

Delubac & Cie یک بانک مستقل فرانسوی است که توسط موریس دلوباک در سال 1924 در Cheylard تأسیس شد. شعبه هایی در پاریس، لو شیلارد (دفتر مرکزی)، بوردو، لیل، لیون، مارسی، نانت، نیس، تولوز، نیس، روئن، استراسبورگ و والانس دارد.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر