• گادوین امفیله، رئیس بانک مرکزی نیجریه در حال بهبود سیاست های پولی است.
  • این گفتگو طی یک عقب نشینی استراتژیک MPC در 15-16 ژوئیه اتفاق افتاد.
  • فرماندار می گوید با وجود خطراتی که نوآوری به همراه دارد، همیشه مزایایی دارد.

کمیته سیاست پولی (MPC) بانک مرکزی نیجریه در حال حاضر در حال ارزیابی مجدد سیاست های پولی خود است تا اکوسیستم دیجیتال را نیز شامل شود. گادوین امفیله، رئیس بانک مرکزی نیجریه، یک شخصیت اصلی در این بحث نوآوری است.

این ابتکار در نشست راهبردی اخیر MPC در روز جمعه با موضوع “اجرای سیاست پولی در یک اقتصاد در حال توسعه دیجیتالی” مورد بحث قرار گرفت. این عقب نشینی در Lakowe، Ibeju-Lekki Lagos در 15-16 ژوئیه برگزار شد.

آقای Emefiele پست زیر را در توییتر به اشتراک گذاشت:

Emefiele بیان می کند که فن آوری و نوآوری تغییر دهنده بازی در توسعه اقتصادی در نیجریه بودند. در نتیجه، او از کاوش راه‌های جدید برای تطبیق ابزارهای سیاست پولی برای گنجاندن فناوری و نوآوری‌ها در معادله رشد نیجریه حمایت می‌کند.

تکامل فین‌تک‌ها، ارزهای دیجیتال، پرداخت‌های دیجیتال، هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی، عملکرد بخش‌های مالی و بانکی را چه در سطح جهانی و چه در داخل کشور تغییر داده است (…) بنابراین، نیاز فوری به نیاز به بازنگری در مقررات و نظارت بر سیستم مالی است. و اجرای سیاست های پولی، ” – فرماندار CBN گادوین Emefiele

علاوه بر این، Emefiele اظهار داشت که اعضای کمیته سیاست پولی نیجریه باید سطوح پیشرفته‌ای از درک را در مورد تعامل دیجیتالی کردن اهداف، اهداف و ابزارهای سیاست پولی بپذیرند.

فرماندار همچنین می افزاید که علیرغم خطرات ناشی از نوآوری، همیشه مزایای زیادی همراه با آن وجود دارد، «مناسب برای تحول مثبت اقتصادی، به ویژه، شمول مالی که کاتالیزور اصلی برای رشد فراگیر، کاهش فقر و کاهش فقر بوده است. ایجاد اشتغال».

در زمان نگارش این مقاله، آقای Emefiele هنوز هیچ اطلاعیه ای جز پیگیری انجام نداده است پست در توییتر.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر