بانک های استرالیا ANZ و NAB حدس و گمان خرده فروشی در مورد ارزهای دیجیتال را تایید نمی کنند

مدیران دو بانک از چهار بانک بزرگ استرالیا گفته‌اند که به مشتریان خرده‌فروش خود اجازه نمی‌دهند تا ارزهای دیجیتال را با ANZ معامله کنند و خوشحال هستند که از این که در عرضه ارزهای ارز دیجیتال‌شده «دقیقاً پیش نرفتند».

مدیران دو بانک از چهار بانک «بزرگ» استرالیا، اجازه دادن به مشتریان خرده‌فروش را برای تجارت ارزهای دیجیتال بر روی پلتفرم‌های خود رد کرده‌اند، با یکی از این دلایل که مشتریان «بهزیستی مالی اساسی» را درک نمی‌کنند.

میل کارنگی، مدیر اجرایی خرده فروشی در گروه بانکی استرالیا و نیوزلند (ANZ) در اجلاس بانکی بررسی مالی استرالیا در 31 مه سخنرانی می کرد که از صحبت کردن با مشتریان خرد معتقد بود “اکثریت قریب به اتفاق آنها واقعاً اصول مالی را نمی دانند. مفاهیم رفاه.”

آیا واقعاً می‌خواهیم کار را آسان‌تر و کمتر اصطکاک کنیم و به طور ضمنی سفته‌بازی در مورد ارزهای دیجیتال را در زمانی که آنها رفاه مالی اولیه را درک نمی‌کنند، تأیید می‌کنیم؟ پاسخ منفی بود.»

کارنگی گفت که ANZ از اوایل سال 2017 یک محصول ارز دیجیتال را در نظر گرفته بود و اضافه کرد که “خوشحال است که ما زیاد به این عرضه نرسیدیم”.

همچنین در این اجلاس، آنجلا منتیس، مدیر ارشد دیجیتال بانک ملی استرالیا (NAB) حضور داشت که از او پرسیده شد که آیا NAB پیشنهاد ارائه می دهد یا خیر. تجارت کریپتو. او پاسخ داد “نه در آینده قابل پیش بینی و نه برای خرده فروشی” اما اضافه کرد که در حال حاضر برنامه هایی برای آن وجود دارد بلاک چین فناوری برای مشتریان سازمانی

در ماه مارس ANZ تبدیل شد اولین بانک در استرالیا که ضرب شد یک دلار استرالیا (AUD) ثابت شده است استیبل کوین به نام A$DC و NAB نیز در حال آماده شدن برای راه اندازی استیبل کوین خود است که انتظار می رود تا پایان سال 2022 عملیاتی شود.

هر دو پروژه استیبل کوین از بانک‌های بزرگ در ابتدا برای مشتریان نهادی که به دنبال یک رمپ برای سرمایه‌گذاری‌های کریپتو هستند، ارائه می‌شوند، به عنوان مثال، تراکنش آزمایشی A$DC یک انتقال 30 میلیون دلاری AUD بود.

تنها چهار بانک بزرگی که قصد راه اندازی محصول خرده فروشی ارز دیجیتال را دارد، بانک مشترک المنافع استرالیا (CBA) است. در این اجلاس، مت کامین، مدیر عامل آن، گفت که علیرغم مواجهه با چالش‌ها، همچنان “قصد” آن برای راه‌اندازی این سرویس است.

مربوط: جوان‌ترین سرمایه‌گذاران کریپتو در برابر باد مخالف – و سرفصل‌ها محکم ایستادگی می‌کنند

CBA برنامه هایی را فاش کرد برای فعال کردن تجارت کریپتو در نوامبر 2021 با همکاری با صرافی ارز دیجیتال Gemini و آزمایشات محدود بلافاصله پس از آن آغاز شد. اما در ماه آوریل اخباری منتشر شد که کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه گذاری استرالیا (ASIC) به آن رسیده بود راه اندازی را با نوار قرمز نظارتی گره زد با اشاره به نگرانی های مربوط به حمایت از مصرف کننده و CBA شروع به برنامه ریزی آزمایشی دوم محصول کرد.

در اواخر ماه مه، CBA برنامه های خود را برای دومین آزمایشی ارائه کرد به مدت نامحدود در انتظار و تجارت کریپتو را به کسانی که در دور اول آزمایش بودند قطع کرد و کامین گفت در آن زمان بانک هنوز منتظر شفافیت مقررات بود.

در این اجلاس، کامین اضافه کرد که اگر قرار باشد این پیشنهاد را ادامه دهد، بانک به دنبال محدود کردن تجارت به کسانی است که “کلاس دارایی های پرخطر را درک می کنند.”

با پاسخ به نظرات مدیران بانکی، ایان لاو، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال Blockchain Assets توییت کرد:

وقتی سیستم نظارتی ما هسته اصلی آن تبعیض مالی است، چگونه نابرابری ثروت را کاهش خواهیم داد؟ زمان آن فرا رسیده است که قوانین تبعیض «سرمایه گذار پیچیده» را که مشاوران برای پنهان شدن در پشت آن استفاده می کنند، حذف کنیم و به همه اجازه دسترسی به مشاوره و خدمات مالی را بدهیم.»

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس