بایدن انتخاب خود را برای معاون نظارت فدرال رزرو اعلام کرد

  • جو بایدن از برنامه های خود برای معرفی مایکل بار به عنوان معاون نظارت خبر داد.
  • کاخ سفید گفت که بار گزینه بایدن برای نظارت بر فدرال رزرو بود.
  • این امر به دنبال کناره گیری سارا بلوم راسکین، رئیس سابق هیئت مدیره فدرال رزرو انجام شد.

جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، از برنامه های خود برای معرفی مایکل بار، مقام سابق دولت اوباما و استاد حقوق، به عنوان معاون نظارت خبر داد. این امر به دنبال کناره گیری سارا بلوم راسکین، رئیس سابق هیئت مدیره فدرال رزرو انجام شد.

کاخ سفید روز جمعه اعلام کرد که بار انتخاب بایدن برای نظارت بر فدرال رزرو و همچنین تعیین دستور کار نظارتی برای رهبری آن است.

بایدن گفت که

بار از همه طیف های سیاسی حمایت قوی دارد – و توسط سنا بر اساس دو حزب تایید شده است.

رئیس‌جمهور همچنین افزود که بار «می‌داند که این شغل یک شغل جناحی نیست، بلکه نقشی حیاتی در تنظیم نهادهای مالی کشور ما دارد تا اطمینان حاصل شود که با آمریکایی‌ها منصفانه رفتار می‌شود و از ثبات اقتصاد ما محافظت می‌کند».

به گفته رئیس جمهور ایالات متحده، او می خواست “نامزدی بار را به سرعت جلو ببرد.” این احتمالاً ارتباطی با این واقعیت دارد که معاونت نظارت از اکتبر 2021، زمانی که دوره ریاست فدرال رزرو، راندال کوارلز به پایان رسید، باز بوده است.

شرود براون، سناتور اوهایو که ریاست کمیته بانکداری سنا را بر عهده دارد، حمایت خود را از نامزدی اعلام کرده و به نیاز به «هیئت مدیره کامل فدرال رزرو» اشاره کرده است.

براون گفت: “معاون نظارت نقش مهمی در حفاظت از سیستم مالی ما ایفا می کند و باید مقررات مالی قوی را در اولویت قرار دهد و خطرات اقتصاد ما را شناسایی کرده و جلوتر از آنها بماند.”

براون علاوه بر بیانیه‌اش گفت: «من از این نامزد مهم حمایت خواهم کرد و قویاً از همکاران جمهوری‌خواه خود می‌خواهم که کتاب بازی قدیمی حملات شخصی و عوام فریبی خود را کنار بگذارند و آمریکایی‌ها و جیب‌هایشان را در اولویت قرار دهند».

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر