• بایننس سه برنامه راه اندازی خواهد کرد که به آموزش سرمایه گذاران و دانشجویان هندی کمک می کند.
  • فقدان آموزش کریپتو یک منطقه نگران کننده است زیرا مانع از پذیرش ارز دیجیتال توسط افراد می شود.
  • بایننس همچنین با موسسه فناوری هند دهلی (IIT دهلی) همکاری کرده است.

بایننس اخیراً از راه‌اندازی همزمان سه طرح آموزشی خبر داد که به آموزش سرمایه‌گذاران و دانش‌آموزان هندی کمک می‌کند ارز دیجیتال و اکوسیستم بلاک چین

در صرافی کریپتو شرکت اعلام کرد که تنظیم‌کننده‌ها و سیاست‌گذاران هندی فقدان آموزش کریپتو را یک منطقه نگران‌کننده می‌دانند، زیرا مانع از پذیرش ارز دیجیتال توسط مردم می‌شود.

اولین مورد از طرح‌های آموزشی جمعیت‌شناسی دانش‌آموز را هدف قرار می‌دهد و عنوان “بلاک چین برای خوب” است. این پلتفرم به دانش‌آموزان این فرصت را می‌دهد تا راه‌حل‌هایی برای دسترسی بیشتر و فراگیر کردن ارز دیجیتال ارائه کنند.

یک وبینار رایگان نیز برگزار خواهد شد و توسط اینفلوئنسرهای ارز دیجیتال مانند کاشف رازا، نها نگر و آدیتیا ساینی میزبانی خواهد شد. این وبینار بر آموزش مفاهیم اساسی بلاک چین و ارز دیجیتال و در عین حال ابهام زدایی از افسانه های مرتبط با ارز دیجیتال تمرکز خواهد کرد.

موسس Bitinning، کاشف رضا، اظهار داشت که “بزرگترین مانع در سیستم آموزشی فعلی ارز دیجیتال این است که پلتفرم های کافی برای ارائه آموزش به روشی ساده وجود ندارد.”

ابتکار سوم، یک برنامه یادگیری برای کسب درآمد خواهد بود که به افراد امکان می‌دهد تا در عین حال در مورد اکوسیستم کریپتو و بلاک چین، ارز دیجیتال کسب کنند. رئیس APAC در بایننس، لئون فونگ، اظهار داشت که “ما امیدواریم انگیزه های مناسبی برای کاربران ایجاد کنیم تا تحقیقات دقیق تری انجام دهند و تصمیمات سرمایه گذاری آگاهانه تری اتخاذ کنند.”

بایننس همچنین با دانشگاه سطح بالا، مؤسسه فناوری هند دهلی (IIT Delhi) به عنوان حامی عنوانی برای جشنواره فرهنگی خود راندزوو همکاری کرده است. این جشنواره موارد استفاده را به نمایش می گذارد که شامل توکن غیر قابل تعویض (NFT) بلیط ها و گواهی ها و همچنین پروتکل اثبات حضور (POAP).

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر