به گفته مدیر عامل بایننس ‘CZ’، بایننس در حال تلاش بر روی تلاش های بیشتری برای کمک است

بایننس از کاربران در منطقه زلزله زده ترکیه با 100 دلار ایردراپ در توکن های BNB پشتیبانی می کند.


زمین لرزه ویرانگری که در تاریخ 6 فوریه ترکیه را لرزاند، ردپایی از ویرانی را در پی خود بر جای گذاشته است که جوامع و افراد زیادی را تحت تاثیر قرار داده است.

در پاسخ به این فاجعه، صرافی ارزهای دیجیتال بایننس انجام داده است اعلام کرد که 100 دلار توکن BNB را به همه کاربران بایننس که در مناطقی که بیشترین آسیب را زلزله زده‌اند، ارسال خواهد کرد. فرآیند شناسایی کاربران واجد شرایط شامل بررسی مدارک ارائه شده اثبات نشانی (POA) است که قبل از 6 فوریه در ده شهر آسیب دیده از زلزله از جمله آدانا، آدیامان، دیاربکر، غازیانتپ، هاتای، قهرمانماراش، کیلیس، مالاتیا، شانلی اورفا و عثمانیه ارائه شده است.

اگرچه روش POA ممکن است 100٪ دقیق نباشد، بایننس گفت که آن را بهترین گزینه موجود برای مکان یابی کاربران آسیب دیده از زلزله می داند. ارزش کل تخمینی کمک های مالی حدود 5 میلیون دلار آمریکا (94,000,000 TRY) است. خیریه بایننس همچنین یک آدرس کمک مالی عمومی ایجاد کرده است و افراد را تشویق می کند تا با استفاده از ارزهای دیجیتال مختلف از جمله BTC، ETH، BNB، BUSD و XRP به درخواست اضطراری زلزله کمک کنند.

پس از بلایای طبیعی، افراد اغلب برای دسترسی به خدمات بانکداری سنتی با چالش‌هایی مواجه می‌شوند، به‌ویژه زمانی که برای نیازهای ضروری مانند لوازم پزشکی و غذا بیشترین نیاز را دارند. برای مبارزه با این مشکل، استفاده از انتقال ارز دیجیتال برای ارائه کمک های مالی به قربانیان فاجعه به طور فزاینده ای محبوب شده است، زیرا نقل و انتقالات سریع، مقرون به صرفه، شفاف و بدون محدودیت هستند و آنها را برای ارائه کمک در شرایط اضطراری مناسب می کند.

ارزهای دیجیتال به طور فزاینده ای به راه حلی برای ارائه کمک در شرایط پس از بلایا تبدیل شده است. به عنوان مثال، در رابطه با جنگ در اوکراین، ارز دیجیتال برای کمک رسانی به افراد آسیب دیده از جنگ استفاده شده است. سازمان‌های کمک‌رسان از ارز دیجیتال برای ارائه کمک‌های مالی و تدارکات به کسانی که به دلیل درگیری قادر به دسترسی به خدمات بانکداری سنتی نیستند، استفاده کرده‌اند.

مرتبط: بایننس به طور موقت نقل و انتقالات بانکی به دلار آمریکا را از 8 فوریه متوقف می کند.

پس از زلزله ترکیه، سازمان‌های موجود در اکوسیستم کریپتو برای حمایت از قربانیان ناگوار گام بر می‌دارند. در 6 فوریه، صرافی ارز دیجیتال Bitget اعلام کرد که 1 میلیون لیر ترکیه را برای کمک به اقدامات که برای کمک به مردم آسیب دیده از زلزله متعهد کرده است.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
کتاب های بازار مالی

لینک منبع خبر