SEC-Eyes-Binance-US-Affiliates

  • SEC بایننس ایالات متحده را به دلیل ارتباط ادعایی آن با سازندگان بازار بررسی می کند.
  • Sigma Chain AG و Merit Peak Ltd دو شرکت وابسته تحت نظارت بایننس ایالات متحده هستند.
  • SEC همچنین در حال بررسی بسیاری از شرکت های ارز دیجیتال دیگر به دلیل اقدامات غیرقانونی است.

در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده صنعت کریپتو را برای هرگونه اقدام نادرست اسکن کرده است. پس از این، چند پلتفرم ارز دیجیتال مانند BlockFi، Ripple و در حال حاضر، Binance US زیر ذره بین آن قرار دارند.

از جمله موارد جدید، صرافی کریپتو Binance US وارد لیست بی‌نظمی‌های ارز دیجیتال SEC می‌شود. بایننس و شرکت های وابسته به آن – Sigma Chain AG و Merit Peak Ltd به دلیل ارتباط ادعایی این شرکت با این دو بازارساز تحت تحقیق هستند.

گزارش شده است که این دو شرکت برای کاهش نوسان قیمت و کسب سود از تفاوت‌های کوچک، اقدام به خرید و فروش کریپتو در بایننس ایالات متحده کرده‌اند. با این حال، SEC در حال درخواست اطلاعات از مدیر عامل بایننس، چانگ پنگ ژائو در مورد بازارسازان برای اطمینان از اینکه آیا شرکت پیوند را برای کاربران فاش کرده است یا خیر.

این خبر با توجه به روابط احتمالی این دو نهاد با CZ منتشر می شود. علیرغم ادامه تحقیقات، این کمیسیون به مردم اعلام نکرد که چگونه قصد دارد مراحل اجرایی را ادامه دهد.

این اولین بار نیست که بایننس با دعوی قضایی روبرو می شود. همین سال گذشته، وزارت دادگستری و خدمات درآمد داخلی نیز این مبادله را برای فعالیت های تجاری غیرقانونی بررسی کردند.

برای اضافه کردن، SEC همچنین BlockFi را به داشتن حساب‌های ثبت‌نشده متعدد با بازده بالا متهم کرده بود. به همین دلیل، BlockFi با پرداخت جریمه 100 میلیون دلاری به عنوان تسویه حساب موافقت کرده است. این نادرترین نوع تسویه حساب در تاریخ صنعت کریپتو است.

نگاه کردن به SEC در مقابل ریپل در مورد، کمیسیون گزارش داده بود که پلتفرم کریپتو 1.3 میلیارد XRP بدون ثبت نام در SEC معامله کرده است. علاوه بر این، یافته‌های تحقیقاتی آنها نشان می‌دهد که ریپل میلیاردها XRP را در ازای ملاحظات غیر نقدی مانند نیروی کار و خدمات بازارسازی توزیع کرده است.

خرید اکانت تریدینگ ویو
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر