بایننس حساب‌های ارز دیجیتال اقوام مرتبط با دولت روسیه را مسدود می‌کند

بایننس حساب دختر سخنگوی کرملین را هنگامی که در پی تحریم‌های اقتصادی اعمال شده علیه روسیه تلاش کرد از صرافی استفاده کند، مسدود کرد.

صرافی ارز دیجیتال Binance در حال اتخاذ تدابیر بیشتری برای جلوگیری از کاهش تأثیر تحریم‌ها توسط دولت روسیه از طریق استفاده از ارز دیجیتال است.

بایننس طی دو ماه گذشته چندین حساب مرتبط با بستگان مقامات ارشد کرملین را مسدود کرده است. روسیه عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد، بلومبرگ گزارش شده است پنجشنبه.

بر اساس این گزارش، افراد آسیب دیده شامل الیزاوتا پسکووا، دختر دیمیتری پسکوف، سخنگوی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و پولینا کووالوا، دختر ناتنی سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه بودند. بایننس گفت که کریل مالوفیف، پسر کنستانتین مالوفیف، الیگارشی روسی را که قبلا متهم با نقض تحریم های آمریکا.

چاگری پویراز، رئیس جدید تحریم‌های جهانی بایننس: «مفتخرم که بخشی از این تیم هستم که تفاوت واقعی ایجاد می‌کند. نوشت در صفحه لینکدین خود در مورد آخرین اقدامات بایننس.

پویراز گفت که بایننس پسکوا را در 3 مارس مسدود کرد، زمانی که او سعی کرد از طریق یک کارگزاری شخص ثالث از صرافی استفاده کند. اون اون موقع بود تحریم شده است توسط وزارت خزانه داری ایالات متحده در 11 مارس به عنوان بخشی از تحریم ها علیه “نخبگان کرملین، رهبران، الیگارش ها و خانواده به دلیل امکان جنگ پوتین علیه اوکراین”.

پسکووا متعاقبا بیان خشم نسبت به تحریم‌های غرب، با بیان اینکه چنین اقداماتی «کاملاً ناعادلانه و بی‌اساس» است. او گفت: «من واقعاً متعجب شدم، زیرا اعمال تحریم‌ها برای فردی که 24 سال سن دارد و هیچ ارتباطی با شرایط ندارد، عجیب است. آخرین پست اینستاگرام پسکووا از 12 مارس می خواند یک کلمه: “آرامش”

به گفته پویراز، بایننس پلتفرم خود را برای افراد بیشتری در ارتباط با افراد تحریم شده که ممکن است از خدمات آن استفاده کنند، زیر نظر دارد.

او گفت: «آنچه که متفاوت است این است که عملیات صفحه نمایش انطباق ما «پیشگیرانه» است، با هدف شناسایی و جلوگیری از خطر جرایم مالی قبل از هر گونه اقدام قانونی یا قانونی نسبت به این افراد یا نهادها.

در 21 آوریل، Binance مجموعه ای از محدودیت ها را برای اتباع روسیه یا ساکنان روسیه اتخاذ کرد. محدود کردن تجارت روی حساب ها دارای بیش از 10000 یورو یا 10800 دلار. مدیر عامل بایننس چانگ پنگ ژائو قبلا گفته بود که بایننس خواهد بود تحریم ها را رعایت کند اما به دلیل تحریم های غرب علیه روسیه “به طور یکجانبه حساب های میلیون ها کاربر بی گناه” را مسدود نخواهد کرد.

مربوط: اتحادیه اروپا ارائه “سرویس دارایی های ارز دیجیتال با ارزش بالا” به روسیه را ممنوع می کند

جدای از تقویت اشتیاق بایننس برای تبعیت از تحریم ها، آخرین گزارش همچنین نشان می دهد که اعضای خانواده مقامات اصلی روسیه بسیار به ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین وابسته هستند.بیت کوین). این علیرغم خصومت بانک روسیه با بیت کوین و عدم تمایل به استقبال از سرمایه گذاری کریپتو در کشور.

همچنین شایان ذکر است که برخی از مقامات روسی و همچنین همسران و فرزندان خردسال آنها هستند به هیچ وجه از سرمایه گذاری در کریپتو منع شده است، مطابق با قوانین خود روسیه.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس