بایننس خدمات را در روسیه به دلیل بسته پنجم تحریم اتحادیه اروپا محدود می کند

مدیر عامل بایننس قبلاً گفته بود که صرافی‌های ارز دیجیتال باید به روشی مشابه با موسسات مالی سنتی از تحریم‌ها پیروی کنند.

بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان از نظر حجم، محدودیت‌های عمده‌ای را برای کاربران در روسیه به دنبال بسته پنجم تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه روسیه اعمال می‌کند.

بایننس رسما اعلام کرد پنج شنبه محدودیت های جدید برای اتباع روسیه یا ساکنان روسیه، محدود کردن این افراد از تجارت در صورت داشتن بیش از 10000 یورو (10800 دلار).

حساب‌های محدود دیگر نمی‌توانند با استفاده از پول نقد، معاملات آتی، کیف‌پول‌های نگهبانی بایننس و همچنین سپرده‌های سهامدار و به دست آمده، واریز یا معامله کنند.

این محدودیت به اتباع روسیه، اشخاص حقیقی مقیم روسیه و همچنین اشخاص حقوقی مستقر در روسیه مربوط می شود و می افزاید:

«حساب‌های اتباع روسیه مقیم خارج از روسیه، همانطور که با مدرک نشانی تأیید شده است، و حساب‌های اتباع روسیه یا اشخاص حقیقی مقیم روسیه، یا اشخاص حقوقی مستقر در روسیه، که کمتر از ارزش کل 10000 یورو باقی می‌مانند، بی‌تأثیر و فعال خواهند ماند. “

افراد و موسسات محدود دارای موقعیت آتی باز یا مشتقه 90 روز فرصت خواهند داشت تا موقعیت خود را ببندند.

بایننس خاطرنشان کرد که اقدامات جدید اتخاذ شده “به طور بالقوه برای شهروندان عادی روسیه محدود کننده است.” بایننس باید همچنان صنعت را در اجرای این تحریم ها رهبری کند. ما معتقدیم که سایر صرافی های اصلی باید به زودی از قوانین مشابه پیروی کنند.

بایننس بلافاصله به درخواست Cointelegraph برای اظهار نظر پاسخ نداد. این مقاله در انتظار اطلاعات جدید به روز خواهد شد.

مربوط: شرکت کریپتو Exmo با فروش بخشی از تجارت خود از روسیه و بلاروس خارج می شود

مدیر عامل بایننس چانگ پنگ ژائو قبلاً اعلام کرده بود که صرافی‌های ارز دیجیتال مانند بایننس باید به روشی مشابه با موسسات مالی سنتی، از تحریم‌ها پیروی کنند. مدیر عامل شرکت تاکید کرد که بایننس به دلیل تحریم های غرب علیه روسیه “به طور یکجانبه حساب های میلیون ها کاربر بی گناه” را مسدود نخواهد کرد.

اتحادیه اروپا رسما تایید شده پنجمین بسته از اقدامات محدودکننده علیه روسیه در 8 آوریل، اتخاذ تعدادی محدودیت علیه دولت روسیه در پاسخ به اقدامات این کشور علیه اوکراین. این بسته شامل ممنوعیت ارائه “سرویس دارایی های ارز دیجیتال با ارزش بالا به روسیه” بود.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس