بایننس خرید Swipe را نهایی کرده و برای خروج مدیرعامل هموار می شود

این صرافی در جولای 2020 اکثریت سهام Swipe را به عنوان بخشی از یک تلاش گسترده تر برای پیشبرد پذیرش جریان اصلی پرداخت های ارز دیجیتال شده به دست آورد.

بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، اعلام کرد پنج‌شنبه، باقی‌مانده سهام باقی‌مانده Swipe، یک ارائه‌دهنده برجسته کارت‌های ارز دیجیتال ویزا را به دست خواهد آورد. کاربران بایننس در نتیجه این خرید، می‌توانند سکه‌های خود را در بیش از ۷۰ میلیون مکان در سراسر جهان خرج کنند.

در 6 ژوئیه 2020، بایننس در ابتدا خرید یک a اکثریت سهام Swipeبا بیان اینکه این همکاری جدید با ایجاد پل ارتباطی بر دارایی های فیات و دیجیتال به پیشبرد پذیرش ارزهای دیجیتال کمک می کند. خرید Swipe توسط بایننس به آن اجازه می دهد تا با سایر ارائه دهندگان ارزهای دیجیتال خرده فروشی مانند PayPal و Mastercard که خدمات مشابه مرتبط با ارزهای دیجیتال را ارائه می دهند، رقابت کند.

بر اساس این خبر، Swipe به عنوان مدیر برنامه کارت و پلتفرم فناوری بایننس شناسایی شده است. Swipe همچنین با شرکای مهم برای صدور کارت در مناطق و بازارهای مجاز همکاری می کند.

بایننس تأیید کرد، مدیر عامل فعلی Swipe، Joselito Lizarondo، پس از نهایی شدن خرید، از سمت خود کناره‌گیری می‌کند.

اگرچه بایننس بوده است درگیر مناقشات نظارتی امسال، این شرکت را از رشد حضور خود از طریق خریدهای جدید و گسترش خدمات خود به بازارهای جدید متوقف نکرده است. اخیرا، صرافی ارز دیجیتال تایید شد برای مجوز اصولی بانک مرکزی بحرین برای فعالیت به عنوان ارائه دهنده خدمات دارایی های ارز دیجیتال، و همچنین مجوز تامین مالی ارز دیجیتال در کانادا به عنوان بازار سرمایه Binance Canada.

مربوط: بایننس BNB Auto-Burn را برای جایگزینی پروتکل رایت سه ماهه معرفی می کند

در ماه نوامبر، Changpeng Zhao، مدیر عامل Binance در گفتگو با وزیر فرانسه Cedric O فاش کرد که این مبادله ایجاد یک طرح 115 میلیون دلاری برای افزایش فناوری بلاک چین و ارزهای دیجیتال در سراسر فرانسه و اروپا. صرافی ارزهای دیجیتال اخیراً با مرکز تجارت جهانی در دبی همکاری کرد تا به این منطقه کمک کند تا به یک مرکز تجارت جهانی ارز دیجیتال تبدیل شود.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس