بایننس توانسته است خدمات خود را در طول سال گذشته با کسب مجوز فعالیت یا خرید سهام در یک نهاد تحت نظارت، گسترش دهد.

بایننس صرافی ارز دیجیتال تنظیم شده را در ژاپن خریداری می کند


صرافی ارزهای دیجیتال بایننس قصد دارد دوباره وارد بازار ژاپن شود پس از به دست آوردن 100٪ سهام در یک ارائه دهنده خدمات ارز دیجیتال دارای مجوز در کشور، کوین تلگراف ژاپن گزارش شده است.

در یک اعلامیه عمومی رسمی در 30 نوامبر، Changpeng Zhao، مدیرعامل بایننس گفت که صرافی ارز دیجیتال متعهد شد برای ورود مجدد به بازار ژاپن تحت انطباق با مقررات. خرید Sakura Exchange BitCoin (SEBC)، یک تجارت دارای مجوز آژانس خدمات مالی ژاپن، نشان دهنده ورود مجدد بورس جهانی پس از چهار سال در بازار ژاپن است.

سخنگوی Binance در مورد اهمیت آخرین خرید، به Cointelegraph گفت:

ما می‌توانیم بگوییم که خرید SEBC اولین مجوز بایننس در شرق آسیا است و از آنجایی که آسیا بازاری با پتانسیل است، امیدواریم در مناطق دیگر نیز گسترش یابد.

بایننس مجبور شد عملیات خود را تعطیل کند و قصد دارد در سال 2018 یک دفتر مرکزی در ژاپن باز کند، پس از اطلاعیه FSA به دلیل فعالیت بدون مجوز. دولت ژاپن در سال 2021 دوباره به صرافی ارز دیجیتال هشدار داد بر اساس دلایل مشابه

خرید یک نهاد تحت نظارت بایننس برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال که در آن کسب مجوز به طور مستقل دشوار است، چیز جدیدی نیست. پیش از این، بایننس موفق به ورود مجدد به آن شده بود بازار مالزی پس از به دست آوردن سهام در یک نهاد تحت نظارت.

به همین ترتیب، صرافی با یک صرافی دوباره وارد بازار سنگاپور شد 18 درصد سهام در بورس اوراق بهادار تنظیم شده. صرافی کریپتو همچنین موفق شد با مشارکت Paysafe به شبکه پرداخت استرلینگ بریتانیا پس از رگولاتورها دسترسی آن را به همان رد کردند.

مربوط: بانک ژاپن ین دیجیتال را با سه مگابانک آزمایش می کند

کوین تلگراف با بایننس تماس گرفت تا بپرسد آیا صرافی برای مجوز مستقل در ژاپن نیز درخواست داده است یا خیر، اما یک سخنگوی از اظهار نظر خودداری کرد.

ژاپن یکی از اولین کشورهایی در نظر گرفته می‌شود که قوانینی را برای تجارت دارایی‌های کریپتو وضع کرده است. در حالی که سختگیرانه بود، رویکرد ژاپنی ها به مقررات ارزهای دیجیتال مورد استقبال گسترده قرار گرفت و کشورهای G20 حتی با ملت مشورت کردند بیش از پارامترهای جهانی کریپتو

اخیراً ژاپن دارد سیاست نظارتی خود را بیشتر تسهیل کرد تشویق استارت‌آپ‌های ارز دیجیتال بیشتر و امکان شکوفایی آن‌ها و فهرست‌بندی سکه‌ها را آسان‌تر کرده است.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو 2022

لینک منبع خبر