Binance_CEO_CZ_tweet_about_the_Crypto_and_Money_Laundering_An_Inconvenient

    • بایننس 500 میلیون دلار سرمایه برای استارت آپ های Web3 جمع آوری کرده است.
    • صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر با مشارکت با DST Global و Breyer Capital امکان پذیر شد.
    • Andreessen Horowitz (a16z) ماه گذشته 4.5 میلیارد دلار برای استارت آپ های ارز دیجیتال و بلاک چین جمع آوری کرد.

بایننس تا 500 میلیون دلار در تلاش برای تقویت سرمایه گذاری خود در استارت آپ های Web3 جمع آوری کرده است.

طبق مقاله‌ای توسط CNBC، این ابتکار به اعلام رسمی صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر این شرکت از طریق آزمایشگاه‌های Binance با مشارکت DST Global و Breyer Capital تبدیل خواهد شد.

این سرمایه 500 میلیون دلاری به طور خاص به استارت آپ های Web3 اختصاص داده شده است و در نظر گرفته شده است تا از بازار نزولی فعلی به عنوان وسیله ای برای جستجوی امیدهای تک شاخ استفاده کند.

کن لی، مدیر اجرایی سرمایه‌گذاری و M&A آزمایشگاه بایننس، تاکید کرد که تغییرات بسیار کمی در بازارهای خصوصی در مراحل اولیه وجود دارد، اگرچه تعداد استارت‌آپ‌هایی که به وضعیت یونیکورن دست می‌یابند – یعنی آنهایی که ارزش یک میلیارد دلاری دارند – در حال کاهش است. کمی.” لی افزود:

ما به دنبال پروژه هایی با پتانسیل برای رشد اکوسیستم Web3 هستیم.

بایننس تخمین می زند که امروزه حدود 300000 تا 500000 توسعه دهنده Web3 فعال وجود دارد. اینها در زیر بخش‌های مختلف ارز دیجیتال، از جمله زیرساخت، پراکنده هستند. توکن های غیر قابل تعویض (NFT)، و سازمان‌های مستقل غیرمتمرکز (DAO)، چندتا را نام بردن.

در اخبار دیگر، شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر دره سیلیکون، Andreessen Horowitz (a16z) سرمایه خیره کننده ای را افزایش داد. 4.5 میلیارد دلار صندوق ارز دیجیتال. مانند ابتکار بایننس، این صندوق سرمایه‌گذاری با هدف حمایت از استارت‌آپ‌های کریپتو و بلاک چین است. علاوه بر این، مبلغ جذب شده این بار حداقل دو برابر رقم ذکر شده در آخرین تلاش سرمایه گذاری شش ماه پیش شرکت است.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر