بایننس مجوز عملیات کامل از پادشاهی بحرین را دریافت کرد

  • مجوز بهره برداری بایننس بحرین به رده 4 ارتقا یافته است.
  • این صرافی اولین صرافی ارز دیجیتال است که مجوز کامل رده 4 را دارد.
  • مجوز رده 4 به بایننس بحرین اجازه می دهد تا طیف کاملی از خدمات مبادله دارایی های ارز دیجیتال شده را ارائه دهد.

بانک مرکزی بحرین (CBB) به Binance، یکی از بزرگترین بانک ها، اعطا کرده است صرافی های ارزهای دیجیتال، مجوز رده 4 برای فعالیت به عنوان ارائه دهنده خدمات دارایی ارز دیجیتال شده (CASP).

این توسعه از طریق وب سایت رسمی Binance امروز، پنجشنبه، 26 مه 2022. Binance اولین صرافی ارز دیجیتال است که مجوز رده 4 را از CBB تضمین می کند. در دسامبر سال گذشته مجوز اولیه را دریافت کرد.

با ارائه این مجوز، بایننس بحرین متعاقباً می‌تواند طیف گسترده‌تری از خدمات مبادلات ارز دیجیتال را به معامله‌گران ارز دیجیتال از بحرین ارائه دهد. به طور خاص، بایننس خدمات خود را تحت نظارت تنظیم کننده های بحرین ارائه خواهد کرد.

ریچارد تنگ، رئیس MENA در بایننس گفت:

ارتقاء به مجوز رده 4 در پادشاهی بحرین یک دستاورد برجسته برای Binance است و بیشتر نشان دهنده تعهد ما برای اولین مبادله مطابقت است.

در سال 2021، بایننس مورد حمله رگولاتورها در چندین کشور از جمله بریتانیا و ژاپن قرار گرفت. از آن زمان، این کشور ابزارهای مختلفی را برای افزایش انطباق خود با مقامات مختلف دولتی به کار گرفته است.

در اخبار مرتبط، بایننس به قزاقستان در تهیه پیش نویس قوانین مرتبط با ارز دیجیتال کمک خواهد کرد. این خبر پس از دیدار چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس و قاسم ژومارت توکایف، رئیس جمهور قزاقستان منتشر شد.

بر اساس این قرارداد، وزارت توسعه دیجیتال، نوآوری‌ها و صنعت هوافضای جمهوری قزاقستان و بایننس همچنین به دنبال فرصت‌هایی برای تلفیق زیرساخت‌های بانکی در بازار کریپتو و مدیریت توسعه و اجرای فناوری بلاک چین خواهند بود.

علاوه بر این، وزارت و بایننس از Astana Hub در میان استعدادهای داخلی و بین المللی حمایت خواهند کرد که امکان ایجاد یک هاب بلاک چین منطقه ای را فراهم می کند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر