• Changpeng Zhao گفت که تیم امنیتی شرکت اخیراً متوجه حمله به یک صرافی بزرگ دیگر شده است که می تواند منجر به از دست دادن سرمایه شود.
  • Wu Blockchain گزارش داد که تیم امنیتی بایننس قبلاً بیانیه ای گمراه کننده ارائه کرده بود که ادعا می کرد Uniswap یک مشکل امنیتی دارد.
  • ژائو به دلیل افترا علیه بلومبرگ شکایت کرده و از مقاله ای که درباره او نوشته شده است خواسته است پس گرفته شود.

چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل و بنیانگذار بایننس، در توییتر این خبر را به اشتراک گذاشت که تیم امنیتی این شرکت اخیراً از حمله به یک صرافی بزرگ دیگر مطلع شده است.

مستقیماً به منابع مالی مرتبط نیست. در عوض، ژائو نشان داد که مربوط به نشت اطلاعات است. با این حال، ممکن است به راحتی منجر به از دست دادن ارزش صندوق شود. وی همچنین گفت که قبلا به آنها اطلاع داده بودند. اظهارات او پاسخی به توییت شخص دیگری بود که گفته بود بایننس امنیت استثنایی دارد.

در همین حال، وو بلاک چین می‌گوید که تیم امنیتی بایننس قبلاً بیانیه‌ای گمراه‌کننده ارائه کرده بود که ادعا می‌کرد Uniswap مشکل امنیتی دارد.

این در حالی است که تنش های زیادی بر سر شکایت بایننس علیه پورتال خبری بلومبرگ به دلیل افترا وجود دارد. ژائو درخواست کرده است که مقاله ای که در مورد او منتشر شده حذف شود و آن را به انتشار اطلاعات نادرست و خدشه دار کردن شهرت خود متهم کند.

قابل ذکر است، یک سرمایه گذار در 13 ژوئن علیه صرافی به دلیل ارائه اطلاعات گمراه کننده در پلت فرم در مورد Terra شکایت کرد. استیبل کوین قبل از اعلام ورشکستگی شرکت

این پیشرفت پس از انجام تحقیقات توسط رگولاتورها در نیمه راه در سراسر جهان انجام شد که منجر به ممنوعیت فعالیت شرکت در بسیاری از کشورها از جمله بریتانیا و ژاپن شد.

علاوه بر این، یکی از قابل توجه ترین توسعه ها در صنعت در بایننس طی پنج سال گذشته رخ داده است. صرافی کریپتوکارنسی اخیراً پنجمین سال فعالیت خود را در این تجارت با یک رویداد ویژه جشن گرفت.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر