بایننس پاریس را انتخاب می کند

    • بایننس در فرانسه تایید می‌شود، زیرا وعده می‌دهد که پاریس را به عنوان “کریپتو Hub” اروپا بسازد.
    • چانگ پنگ ژائو در مورد این خبر اظهار نظر می کند.
    • جامعه کریپتو هنوز انتخاب بایننس را زیر سوال می برد.

پس از استقرار زمین خود در منطقه MENA، بایننس، بزرگترین صرافی جهان، پا به پاریس می گذارد زیرا قول می دهد آن را به مرکز ارزهای دیجیتال اروپا تبدیل کند. این وعده پس از آن صادر شد که تنظیم کننده بازارهای مالی فرانسه به طور رسمی به این شرکت حق ارائه و بازاریابی خدمات خود را به مشتریان محلی داد.

چانگ پنگ ژائوبنیانگذار و مدیر اجرایی بایننس در مصاحبه ای گفت:

پذیرندگان اولیه ارزهای دیجیتال با استفاده از صرافی های خارج از کشور بدون مجوز موافق هستند. اما اگر بخواهیم به پذیرش انبوه برسیم، اکثر کاربران انبوه یک صرافی مجاز و تنظیم شده را ترجیح می دهند.

ژائو که با نام CZ نیز شناخته می شود، این خبر را در توییتی در صفحه رسمی توییتر خود به اشتراک گذاشت.

قدم بایننس به پاریس توسط این شرکت به عنوان یک حرکت بزرگ برای تثبیت خود و صنعت کریپتو در اروپا تلقی می شود. با این حال، غیرقابل انکار است که این قاره همچنان پشت پذیرش کریپتو است. بر اساس نظرسنجی Gemini، اروپا 23 درصد از میانگین جهانی عقب است.

علاوه بر این، تنها 17 درصد از اروپایی‌ها در دانمارک، فرانسه، آلمان، ایرلند، نروژ و بریتانیا به ارزهای دیجیتال روی آورده‌اند. این نظرسنجی همچنین به اشتراک گذاشت که 40 درصد از کسانی که دارای ارزهای دیجیتال در اروپا هستند به تازگی سرمایه گذاری را در سال 2021 آغاز کرده اند.

در کنار این واقعیت ها، بحران اوکراین، تنش بین برخی کشورها و وضعیت مالی برخی کشورها برای ایستادگی در برابر متجاوزان با توجه به اینکه اروپا یک قاره متحد است، می آید.

در همین حال، دبی در حال حاضر در مسیر خود برای رهبری آینده با پذیرش کریپتو است و بحرین نیز به Binance مجوز ارائه خدمات دارایی های ارز دیجیتال شده را داده است. بسیاری از کشورها قبلاً ارزهای ارز دیجیتال شده را پذیرفته اند. آیا توسعه شامل Binance به اروپا کمک می کند تا عقب نشینی کند؟

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر