این وام‌ها به استخراج‌کنندگان بیت‌کوین با «تراشه آبی» داده می‌شود که می‌توانند از پیشنهادات خود با دارایی‌های فیزیکی یا دیجیتال پشتیبانی کنند.

بایننس پروژه وام 500 میلیون دلاری را برای حمایت از ماینرهای کریپتو راه اندازی کرد


بایننس پول، زیرمجموعه ماینینگ بایننس، یک پروژه وام 500 میلیون دلاری را برای حمایت از صنعت استخراج کریپتو راه اندازی کرد. به بیت کوین خصوصی با چیپ آبی وام می دهد (بیت کوین) ماینرهای کریپتو.

طبق وبلاگ رسمی پست از 14 اکتبر، Binance Pool دسترسی به یک صندوق وام 500 میلیون دلاری را با چندین شرط، که شامل مدت 18 تا 24 ماهه، نرخ بهره 5 تا 10 درصد، و برخی دارایی های فیزیکی یا دیجیتالی به عنوان وثیقه است، فراهم می کند. . این شرکت به طیف وسیعی از معیارها، از جمله عملکرد فعلی، قدرت استخراج و کمیت امنیت، برای تعریف اعتبار وام گیرنده نگاه خواهد کرد.

Binance Pool همچنین محصولات استخراج ابری را راه اندازی خواهد کرد و مستقیماً قدرت هش استخراج ابری را از ماینینگ بیت کوین و ارائه دهندگان زیرساخت دیجیتال خریداری خواهد کرد.

یکی از سخنگویان بایننس در صحبت با کوین تلگراف، معیارهای تعریف وام گیرنده بالقوه را به عنوان یک تراشه آبی روشن کرد:

یکی از الزامات این است که متقاضی باید به عنوان کاربر VIP بایننس طبقه بندی شود و حداقل 500 PH/s را به Binance Pool برای حداقل 24 ماه پس از صدور وام متصل کند.

این شرکت با توجه به شرایط خاص هر متقاضی، حداکثر مبلغ یک وام را مشخص نکرده است.

مربوط: بایننس 1.8 میلیون دلار کارمزد معاملات LUNC را به دنبال پیشنهاد جامعه می سوزاند

بایننس استراتژی توسعه خود را حتی در بازار نزولی ادامه می دهد. در ماه سپتامبر، در وزارت تجارت، نوآوری و اشتغال نیوزلند ثبت نام کرد دفاتر محلی را افتتاح کرد در کشور.

با شروع اکتبر، مبادله باز شد دو دفتر در برزیلاز زمان بازدید Changpeng “CZ” Zhao از کشور بهار گذشته، اندازه تیم محلی خود را دو برابر کرده است. بنا به گزارش این شرکت است همچنان از مدیرعامل تسلا حمایت می کند پیشنهاد 44 میلیارد دلاری ایلان ماسک برای تصاحب پلتفرم رسانه اجتماعی توییتر.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر