بایننس پس از رونمایی از شکلک‌های صلیب شکسته در روز تولد هیتلر، خجالت کشید.

بایننس پس از انتشار یک ایموجی که شبیه یک صلیب شکسته در توییتر بود، عذرخواهی عمومی کرد.

بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، ایموجی جدیدی بایننس را در توییتر منتشر کرد که کاربران متوجه شدند شباهت زیادی به صلیب شکسته دارد.

صبح چهارشنبه، Changpeng Zhao (CZ) مدیر عامل بایننس، پست اصلی بایننس را بازتوییت کرد و برای نشان دادن ایموجی جدید “#binance” را اضافه کرد.

پست‌های اصلی که از آن زمان حذف شده‌اند، به سرعت در توییتر به‌صورت اسکرین‌شات به گردش در آمدند، جایی که کاربران بلافاصله شروع به انتقاد از این شباهت کردند.

حساب کاربری کوچکتر توییتر، Nftshare در مورد آن برای 300 فالوور خود پست کرد که بیش از 6000 لایک و صدها ریتوییت به دست آورد و گفت که “ایموجی جدید Binance یک صلیب شکسته واقعی است” در حالی که سایر حساب های بزرگ در توییتر کریپتو عجله کرد ساختن جوک ها در مورد گاف بایننس

مرکب اشتباه، کاربران نیز خاطر نشان از این واقعیت که 20 آوریل نیز روز تولد هیتلر بود. بیشتر آنها تصور نمی کردند که بایننس عمداً به حزب نازی اشاره می کند، و همچنین تصور نمی کردند که این اشتباه در نتیجه جشن گرفتن 4/20 روز شاهدانه با کمی شور و شوق بوده است.

بایننس پس از حذف اولیه توییت ها از صفحه توییتر خود و CZ، با حذف ایموجی و عذرخواهی عمومی تقریباً هشت ساعت پس از اولین بارگیری این حادثه، به عقب برگشت.

بایننس گفت 8.4 میلیون فالوور آن نشان می دهد که این خطا به وضوح واقعا شرم آور بود. ما مطمئن نیستیم که چگونه آن ایموجی بدون اینکه کسی متوجه شود چندین لایه بررسی شد، اما بلافاصله مشکل را علامت گذاری کردیم، آن را پایین آوردیم و طرح جدید ایموجی در حین صحبت در حال ارائه است.

بنت تاملین، منتقد کریپتو، در حالی که در انتقاد از بایننس کاملاً صریح بود، حمله خود را با گفتن افرادی که روی لوگو کار می کنند ممکن است دانش فرهنگی برای درک اینکه چگونه ممکن است آن را اشتباه تفسیر کنند، نداشتند.

نماد سواستیکا – که مترادف با نازیسم در غرب است – در ابتدا به عنوان نمادی برای الوهیت و معنویت توسط بسیاری از مذاهب باستانی آسیای شرقی مورد استفاده قرار گرفت و همچنان یک منظره آشنا در معابد در کشورهایی مانند ژاپن است.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس