Bybit-Incorporates-Debit-Credit-Cards-for-کریپتو-Purchase

  • Bybit پرداخت های کارت اعتباری و نقدی را برای خرید ارزهای دیجیتال معرفی می کند.
  • این سرویس به کاربران کمک می کند تا به نقدینگی و قابلیت اطمینان ارائه شده توسط Bybit در سطح جهانی دسترسی داشته باشند.
  • همچنین، خرید کریپتو را به سادگی خرید سایر محصولات معمولی آنلاین انجام می دهد.

بایت، یکی از سریعترین رشدها صرافی های کریپتو در دنیا پرداخت های کارت اعتباری و نقدی را برای خرید راه اندازی کرده است ارزهای ارز دیجیتال شده. این سرمایه گذاری جدید به کاربران این امکان را می دهد که مستقیماً با کارت های اعتباری یا نقدی خود با استفاده از ارزهای فیات ارزهای دیجیتال خریداری کنند.

مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Bybit Ben Zhou اظهار داشت:

کاربران Bybit اکنون می توانند به راحتی دارایی های ارز دیجیتال شده مانند بیت کوین را خریداری کنند، NFTs را در بازار ما جمع آوری کنند، یا سرمایه خود را به روش های دیگر برای رسیدن به اهداف مالی شخصی خود به کار گیرند. این ادغام راحتی سطح بعدی را به ارمغان می آورد، بنابراین کاربران می توانند به نقدینگی و قابلیت اطمینان در سطح جهانی ارائه شده توسط Bybit دسترسی داشته باشند.

در جزئیات، سرویس جدید Bybit قصد دارد خرید ارز دیجیتال را به سادگی خرید کتاب و لباس آنلاین کند. همچنین فرآیند استفاده از کارت اعتباری ساده است، به این صورت که کاربران باید فقط مشخصات خود را وارد کنند، با قیمت پیشنهادی موافقت کنند و از طریق سیستم مسترکارت یا ویزا پرداخت کنند. توجه داشته باشید، Bybit از طیف وسیعی از ارزهای فیات، از جمله یورو، دلار آمریکا و پوند استرلینگ پشتیبانی می کند. این سرویس برای هر کاربر واجد شرایطی که دارای حساب Bybit باشد در دسترس خواهد بود.

علاوه بر این، Bybit برای جشن گرفتن این ادغام جدید، هزینه های خرید کارت اعتباری یا نقدی را کاهش داده است. برای مشخص کردن، مشتریان منطقه اقتصادی اروپا و بریتانیا تا 17 مه 2022 از این هزینه معاف هستند. با این حال، پس از این مدت، مشتریانی که از طریق کارت اعتباری/دبیت کارت ارز دیجیتال را در Bybit خریداری می کنند، از برخی از کمترین کارمزد برخوردار خواهند شد. خدمات. این هزینه برای خریدهای انجام شده از اتحادیه اروپا از 1.1٪ شروع می شود.

بای بیت یک صرافی ارز دیجیتال است که در مارس 2018 تأسیس شد. این پلتفرم به معامله‌گران ارز دیجیتال در یافتن موتور تطبیق فوق‌العاده سریع، خدمات مشتری عالی و پشتیبانی جامعه چندزبانه ارائه می‌دهد. خدمات آنلاین مبتکرانه و معاملات مشتقات، ماینینگ و شرط بندی محصولات، بازار NFT و پشتیبانی API.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر