Bybit_Pledges_Arboreal_Support_for_Sustainability_and_Gender_Equality

  • Bybit متعهد شده است که 100000 درخت میوه در سراسر هند کاشته و پرورش دهد.
  • صرافی ارز دیجیتال با One Tree Planted برای این پروژه همکاری می کند.
  • پروژه های دیگری مانند «جنگ برای گرسنگی» و «مهد کودک بدون پلاستیک» برای ارتقای پایداری و کاهش نابرابری در حال برنامه ریزی هستند.

بایت متعهد شده است که 100000 درخت میوه در سراسر هاریانا، اوتار پرادش، اوتاراکند، راجستان، ماهاراشترا، اودیشا و بنگال غربی در هند بکارد و پرورش دهد. در صرافی ارزهای دیجیتال این هدف را از طریق مشارکت با One Tree Planted انجام می دهد.

علاوه بر این، One Tree Planted امسال یک نهالستان جدید درختی در مقیاس بزرگ در میرزاپور خواهد ساخت تا نیاز به حمل و نقل نهال را کاهش دهد. علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها و کاهش انتشار کربن، کیفیت نهال ها را به دلیل سازگاری با شرایط محلی بهبود می بخشد.

علاوه بر این، این مهدکودک ها نیروی کار محلی از زنان بیوه و سالخورده را به کار خواهند گرفت. این به منظور حمایت از این گروه است که با نابرابری های بسیاری در جوامع حاشیه نشین روبرو هستند.

ایگنیوس ترنوس، رئیس بخش ارتباطات Bybit، نحوه درک اهمیت بازپرداخت به جامعه را به اشتراک می گذارد. ترنوس بر مسئولیت اطمینان از اینکه نسل های آینده آینده ای پایدار را تجربه می کنند تأکید می کند. علاوه بر این، Terrenus با پشتیبانی از راه‌حل‌های One Tree Planted برای ارتقای پایداری و کاهش نابرابری مشارکت دارد.

در همین حال، اشلی لامونتاگن، مدیر کمپین جنگل One Tree Planted، قدردانی خود را نسبت به Bybit به اشتراک می گذارد.

ما از حمایت Bybit قدردانی می کنیم، و همه کارهای بزرگی که در نتیجه این همکاری خواهیم توانست انجام دهیم. از طریق طرح درختان میوه برای مبارزه با گرسنگی، ما قادر خواهیم بود برای حمایت از مردم، جامعه و تنوع زیستی در هند درختان بیشتری بکاریم.

بای‌بیت با حمایت از کشاورزان خرده‌مالک در جوامع حاشیه‌نشین کمک می‌کند.هندوستان پروژه 2022: درختان میوه برای مبارزه با گرسنگی. این پروژه به کشاورزان شرکت کننده در ایجاد معیشت پایدار و تامین غذای مغذی برای خانواده و جامعه کمک خواهد کرد. همچنین اهداف بلندمدت حفظ آب، جلوگیری از فرسایش خاک و مبارزه با آلودگی را نشان می دهد.

پس از سه سال کاشت، هر درخت میوه به درآمد 10 دلاری برای هر درخت در سال کمک می کند. این تعهد منبع درآمد ثابتی برای مبارزه با گرسنگی، سوء تغذیه و فقر در جوامع آسیب پذیر روستایی ایجاد خواهد کرد. علاوه بر این، فرصت های شغلی برای زنان محلی در نهالستان های درختی ایجاد می کند و نابرابری جنسیتی را در گروه های محروم کاهش می دهد.

این پروژه همچنین برنامه “مهد کودک بدون پلاستیک” را راه اندازی خواهد کرد. این برنامه برای کاهش ضایعات پلاستیکی، کیسه های پلاستیکی مهد کودک را با ساقه های جوت و شلتوک جایگزین می کند. آزمایشی بر روی بخش کوچکی از درختان در سال 2022 آغاز خواهد شد و در سال های بعد اجرا خواهد شد.

از سال 2014، One Tree کاشته شده بیش از 40 میلیون درخت در 43 کشور رشد کرده است. در حالی که از سال 2017 در کنار شریک محلی خود یعنی Sustainable Green Initiative از این پروژه حمایت کرده است. در حال حاضر، آنها 3.5 میلیون درخت میوه در سراسر هند کاشته اند.

خرید اکانت تریدینگ ویو
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر