قیمت کاردانو در زمان نگارش در نمودار خود در حال تثبیت بوده است. طی روز گذشته، ADA 0.6 درصد کاهش یافت که نشان می دهد آلت کوین محدود به محدوده است.

در هفته گذشته قیمت کاردانو 3 درصد کاهش یافته است.

گاوها به سکه کمک کردند تا به سطح 0.46 دلار نزدیک شود زیرا تقاضا برای سکه برای مدت کوتاهی در نمودار بازگشت.

مقاومت سختی در برابر آلتکوین در قیمت 0.48 دلار وجود داشته است. چشم انداز فنی قیمت Cardano با افزایش قدرت فروش در نمودار نزولی باقی مانده است.

منطقه حمایتی برای سکه بین 0.44 تا 0.40 دلار در نمودار بود. در صورت بازگشت قدرت خرید، سکه ممکن است سعی کند قبل از اقدام به 0.48 دلار نزدیک به 0.46 دلار حرکت کند.

در حال حاضر، ADA 86 درصد کمتر از بالاترین رکورد خود معامله می شود. با افزایش تقاضا و پایداری، ADA باید بتواند به بالای 0.48 دلار برسد، که می تواند باعث شود آلتکوین تز نزولی خود را باطل کند.

تجزیه و تحلیل قیمت کاردانو: نمودار یک روزه

Cardano در نمودار یک روزه 0.44 دلار قیمت داشت منبع: ADAUSD در TradingView

ADA در زمان نگارش این مقاله با قیمت 0.44 دلار معامله می شد. گاوها برای رسیدن به قیمت Cardano به مرز 0.46 دلار دست و پنجه نرم کرده بودند.

گاوها بلافاصله پس از آن رد شدند. مقاومت سربار برای ADA در 0.48 دلار بود، پس از آن سکه ممکن است قبل از آزادسازی مجدد گاوها، با سقف قیمت دیگری در 0.52 دلار روبرو شود.

از سوی دیگر، نزدیکترین کف قیمت برای کاردانو 0.41 دلار بود. سقوط به زیر آن سطح تنها قدرت خرس ها را تقویت می کند.

مقدار کاردانو معامله شده در آخرین جلسه کاهش یافت، که نشان می‌دهد با افزایش قدرت فروش، تقاضا پایین بوده است.

تحلیل فنی

قیمت کاردانو
کاردانو کاهش قدرت خرید در نمودار یک روزه را ثبت کرد منبع: ADAUSD در TradingView

ADA با نشان دادن اینکه قیمت آلتکوین به سمت جنوب حرکت می کند، به نمایش قدرت فروش خود ادامه داد.

تحلیل بر اساس اندیکاتور تقاضای کمتر برای آلتکوین را نشان می دهند. شاخص قدرت نسبی کمتر از نیم خط بود و این به معنای افزایش تعداد فروشندگان در بازار کاردانو بود.

قیمت کاردانو زیر خط 20-SMA بود که به کاهش تقاضا برای آلتکوین اشاره داشت. همچنین نشان می دهد که فروشندگان مسئول حرکت قیمت بودند.

با تقاضا و خریداران بیشتر، کاردانو می‌تواند تلاش کند به ترتیب بالاتر از خطوط 20-SMA و 50-SMA حرکت کند و به گاوها کمک کند تا قدرت خود را در نمودار به دست آورند.

قیمت کاردانو
کاردانو سیگنال فروش را در نمودار یک روزه به تصویر کشید | منبع: ADAUSD در TradingView

ADA همچنان نشان می دهد که فروشندگان در مقایسه با خریداران در نمودار 24 ساعته فعال تر بودند. حرکت قیمت به طور کلی در یک روند نزولی بود.

واگرایی میانگین متحرک، حرکت قیمت و عملکرد قیمت سکه را نشان می دهد. MACD به نمایش هیستوگرام های قرمز ادامه داد که به عنوان سیگنال فروش برای سکه در نظر گرفته می شود.

Parabolic SAR همچنین جهت قیمت آلتکوین را به حساب می آورد. تشکیل خطوط نقطه چین بالای کندل توسط Parabolic SAR نشان داد که قیمت کاردانو در روند نزولی قرار دارد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر