با ارائه مجدد مدل قیمت بیت کوین سهام به جریان توسط تحلیلگر، بیت کوین به 30.7 هزار دلار رسید.

بازارهای سهام ایالات متحده زمینه را برای معکوس شدن بیت کوین فراهم می کند، زیرا 30000 دلار در حال حفظ است.

بیت کوین (بیت کوین) پس از کاهش زیان سهام ایالات متحده، یک شبه در 3 ژوئن به بالاترین سطح محلی تازه صعود کرد.

نمودار شمع 1 ساعته BTC/USD (Bitstamp). منبع: TradingView

وال استریت تسکین کوتاه مدتی را فراهم می کند

داده ها از Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان داد که BTC/USD قبل از تثبیت به طور پیوسته افزایش یافته و به 30670 دلار در Bitstamp رسیده است.

حال و هوای موجود در میان سهام در جلسه دوم ژوئن پایدارتر بود و S&P 500 بخش عمده ای از زمین های از دست رفته خود را در ماه گذشته پس گرفت. شاخص کامپوزیت نزدک 2.7 درصد افزایش یافت.

تحلیلگر محبوب TechDev با تجزیه و تحلیل ارزش بازار ارزهای دیجیتال در مقایسه با نزدک، اشاره کرد که چه چیزی می تواند یک نقطه عطف ورودی باشد.

در همین حال، پنتوشی، تاجر و تحلیلگر همکار، چشم انداز هشیارکننده ای را برای S&P 500 در مورد بازه های زمانی هفتگی در آینده منتشر کرد.

خود بیت‌کوین همچنان با درخواست‌هایی برای اصلاح مواجه بود که تحت الشعاع قرار می‌گرفت پایین ترین قیمت ماه می 23800 دلار.

کریپتو تونی هنوز هدف قرار گرفته است بین 22000 تا 24000 دلار، برای در نظر گرفتن اسکالپینگ طولانی، خواستار شکستن خط روند فعلی نزدیک به 32500 دلار است.

مایکل ون دی پوپ، یکی از همکاران کوین تلگراف، در عین حال در مورد استراتژی کوتاه مدت خود افزود: «بیت کوین سطح 30 هزار دلار را حفظ کرد، بنابراین تا مدت ها همچنان از منطقه 29.3 هزار دلاری دست نخورده باقی خواهد ماند.

اکنون 30.3 هزار دلار به سمت 31.8 هزار دلار ادامه خواهد یافت.»

در زمان نگارش این مقاله، BTC/USD حدود 30500 دلار بود.

تایمر: عرضه و تقاضای بیت‌کوین نیاز به برداشت تازه دارد

با بزرگ‌نمایی، یک تحلیلگر زنجیره‌ای آخرین نفری شد که مدل قیمت بیت‌کوین سهام به جریان (S2F) بحث‌برانگیزتر را پذیرفت.

مربوط: این معیار کلاسیک بیت کوین برای اولین بار از مارس 2020 شروع به خرید می کند

داشتن ناموفق برای تأیید پیش بینی 100000 دلاری خود در پایان سال 2021، Stock-to-Flow به طور فزاینده ای در حاشیه قرار گرفته است زیرا خالق آن، PlanB، انتقاداتی را وارد می کند.

جورین تیمر، رئیس کلان جهانی در شرکت تحلیل زنجیره‌ای Glassnode، در حالی که کاستی‌های بالقوه مدل را تصدیق می‌کرد، مجدداً از آن بازدید کرد و با ارائه راهکاری که به گفته او می‌تواند کاربرد آن را افزایش دهد.

“زمان آن رسیده است که پویایی عرضه/تقاضای بیت کوین را بررسی کنیم.” تاپیک توییتر آغاز شد.

تایمر پیشنهاد کرد که منحنی عرضه بیت کوین را برای ایجاد یک مسیر محافظه کارانه تر برای رشد قیمت در نظر بگیرید. او در نظر گرفت که نتیجه به‌طور عطف به ماسبق‌تر از پیش‌بینی‌های خام S2F، قیمت بیت‌کوین را دقیق‌تر نشان می‌دهد.

«اگر دقیق باشد، نشان می‌دهد که هنوز هم قوی است، اما کمتر از قبل به سمت آسمان حرکت می‌کند. شاید حتی چندین سال به صورت جانبی، مطابق با چرخه نصف شدن، و احتمالاً ادامه نوسانات، “او ادامه داد.

PlanB داشت اشاره شد بسته شدن ماه مه کمترین میزان بیت کوین از دسامبر 2020 بوده است.

به عنوان Cointelegraph گزارش شده است، رویداد بعدی نصف شدن یارانه بلوک به طور فزاینده ای به عنوان یک خط در ماسه برای بازگشت به قدرت صعودی شکل می گیرد.

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس