با افزایش فعالیت نهنگ های LTC به بالاترین سطح ماهانه، قیمت لایت کوین 20 درصد کاهش می یابد

جهش های بزرگ در معاملات نهنگ معمولاً قبل از دوره ای از کاهش در بازار لایت کوین است.

تراکنش های روزانه شامل ثروتمندترین لایت کوین (LTC) آدرس ها – “نهنگ ها” که دارای 10000 تا 1 میلیون LTC هستند – به بالاترین سطح خود از دسامبر 2021 رسیده اند.

فروش لایت کوین در پیش است؟

پلتفرم تجزیه و تحلیل زنجیره ای Santiment شناسایی شده در مجموع 3458 تراکنش LTC به ارزش بیش از 100000 دلار در 5 آوریل، که آن را “نشانگر تغییر جهت قیمت میان مدت” نامید.

در همین حال، قیمت لایت کوین به حرکت اصلاحی خود در 6 آوریل ادامه داد و 13 درصد از بالاترین قیمت 135 دلاری اخیر در 30 مارس کاهش یافت.

معاملات روزانه نهنگ لایت کوین در سال 2022 منبع: Santiment

نهنگ‌ها دسته‌ای تأثیرگذار از سرمایه‌گذاران هستند زیرا حجم نسبتاً زیادی سکه را در اختیار دارند که حرکات آنها می‌تواند به‌طور عمدی یا ناخواسته بازارها را در هر جهت حرکت دهد.

نمودار Santiment اطلاعات کمی در مورد اینکه آیا نهنگ های Litecoin خریداری، فروخته یا صرفاً دارایی LTC خود را به آدرس های دیگر منتقل کرده اند، نشان داد. با این حال، نشان داد که افزایش در معاملات روزانه نهنگ ها قبل از کاهش قیمت در این کشور بوده است بازار لایت کوین امسال، احتمال کاهش قیمت LTC در هفته های آینده را افزایش می دهد.

فنی قیمت LTC

در طول ده روز گذشته، لایت کوین با دو بار آزمایش میانگین متحرک نمایی 20 هفته ای (EMA 20 هفته ای؛ موج سبز) نزدیک به 133 دلار، فروش اندکی را تجربه کرده است.

نمودار قیمت هفتگی LTC/USD. منبع: TradingView

قیمت LTC تقریباً 7.5٪ در هفته تا به امروز کاهش یافت و به زیر 120 دلار رسید. مسیر کمترین مقاومت آن به سمت نزولی به نظر می رسد، با میانگین متحرک ساده 200 هفته ای (SMA 200 هفته ای؛ موج نارنجی) نزدیک به 100 دلار که به عنوان هدف عقب نشینی بعدی عمل می کند – حدود 20٪ کمتر از قیمت های فعلی.

مربوط: افزایش 60 درصدی میلیاردرهای کریپتو در یک سال: چه کسی در فهرست سالانه فوربس قرار گرفت؟

سطح داده شده همچنین با حمایت افقی پایین‌تر که یک الگوی مثلث نزولی را تشکیل می‌دهد، همزمان است و شانس LTC را برای بازگشت به سمت مقاومت نزولی کانال بالای 200 دلار در Q2 افزایش می‌دهد.

دارندگان لیت کوین

علاوه بر این، تغییر موقعیت ماهانه سرمایه‌گذاران بلندمدت لایت‌کوین – یا “هدلرها” – انباشت LTC (سبز) را در طول کاهش قیمت آن در سال 2021 نشان می‌دهد، که نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران در حال حاضر روی افزایش قیمت در آینده شرط‌بندی می‌کنند.

تغییر موقعیت خالص دارنده لایت کوین منبع: Glassnode

در همین حال، Rekt Capital، یک تحلیلگر مستقل بازار، انتظار دارد یک جهش اولیه در LTC/USD، با استناد به یک “گوه سقوط” – یک الگوی برگشت صعودی که از بالا شروع می شود اما با کاهش قیمت ها منقبض می شود.

نمودار قیمت روزانه شمع LTC/USD

او با اشاره به نمودار بالا خاطرنشان کرد: “LTC اکنون برای یک آزمایش مجدد پس از شکست در بالای Falling Wedge عقب نشینی می کند.”

این مورب Falling Wedge با ناحیه سبز رنگ Range Low (116-125 دلار) همخوانی دارد. LTC به دنبال ایجاد یک پایگاه در این منطقه است.

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس