• حجم تراکنش های بیت کوین پس از حجم بالای تراکنش ها در ماه جولای، عادی سازی شده است.
  • یک آدرس نهنگ BTC جدید وارد اکوسیستم کریپتو شده است.
  • قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته 2.69 درصد کاهش یافته است.

داده های شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین، Santiment، نشان می دهد که حجم تراکنش برای بزرگترین ارز دیجیتال بر اساس ارزش بازار، بیت کوین (BTC)، با افزایش قیمت طی چند روز گذشته عادی شده است.

نمودار حجم تراکنش بیت کوین (منبع: Santiment)

با توجه به نمودار بالا، بیت کوین بزرگترین ماه خود را از نظر حجم تراکنش در ماه جولای سپری کرد که دوره ای بود قیمت بیت کوین در پایین ترین سطح بازار نزولی قرار داشت. اکنون، با افزایش قیمت بیت کوین در چند روز گذشته، حجم تراکنش های بیت کوین در حال عادی شدن است.

Santiment به داده های منتشر شده اضافه کرد که یک آدرس BTC جدید وارد اکوسیستم شده است. این کیف پول یک کیف پول معمولی BTC نیست زیرا در 8 ژوئیه 50.56 هزار بیت کوین دریافت کرد. این کیف پول ممکن است متعلق به نهنگی باشد که برای حرکت صعودی در قیمت BTC آماده می شود.

در زمان نگارش این مقاله، قیمت BTC در 24 ساعت گذشته حدود 2.69٪ کاهش یافته است. این باعث شده است که قیمت BTC به کمتر از 23 هزار دلار در 2932.82 دلار کاهش یابد. علیرغم افت 24 ساعته قیمت بیت کوین، همچنان در 7 روز گذشته بیش از 14 درصد افزایش قیمت داشته است.

گاوها تلاش کرده‌اند قیمت بیت‌کوین را بالاتر از سد مقاومت اصلی بعدی در ۲۵ هزار دلار برسانند، اما نتوانستند این کار را انجام دهند زیرا بالاترین قیمت ۲۴ ساعته بیت‌کوین ۲۴۱۹۶.۸۲ دلار و پایین‌ترین آن ۲۲۷۰۷.۵۱ دلار است.

ارزش بازار BTC در حال حاضر تقریباً 438,326,628,810 دلار است و حجم معاملات 24 ساعته آن در مجموع 43,844,679,158 دلار است. بر اساس CoinMarketCap، این کاهش 6.92 درصدی در حجم معاملات روزانه از دیروز است.

سلب مسئولیت: نظرات و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CoinQuora نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CoinQuora همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر