با این الگوی معکوس صعودی، قیمت Dogecoin می‌تواند در ماه جولای 20 درصد افزایش پیدا کند

الگوی صعودی DOGE به هدف سود 79 از صد بار در تاریخ مالی خود رسیده است.

دوج کوین (DOGE) به نظر می رسد آماده است تا با وجود بازار نزولی ارز دیجیتال، حرکت بازگشت خود را گسترش دهد.

79% احتمال دارد DOGE حرکت برگشتی خود را تمدید کند

به نظر می رسد قیمت DOGE یک “دست انداز و اجرا معکوس (BARR) پاییناز 11 مه، یک الگوی فنی که به تغییر روند طولانی در بازار نزولی اشاره دارد. این شامل سه مرحله موفق است: Lead-In، Bump، و Run.

«فاز لید در» شاهد تثبیت قیمت در محدوده‌ای باریک و جانبی است که نشان‌دهنده تعارض موقت میان سرمایه‌گذاران است.

این به دنبال “فاز Bump” است، که در آن قیمت کاهش می یابد و به شدت وضعیت می یابد، که منجر به شکست قیمت می شود، که توسط “فاز اجرا” تعریف می شود.

نمودار قیمت روزانه DOGE/USD با الگوی «پایین BARR». منبع: TradingView

به نظر می‌رسد که Dogecoin در فاز Bump قرار دارد در حالی که به یک شکست بالاتر از مقاومت خط روند نزولی پایین BARR چشم دوخته است. فرض کنید DOGE بالاتر از سقف قیمت گفته شده بشکند. سپس، به عنوان یک قاعده تحلیل تکنیکال، به سمت سطح مبدأ BARR نگاه می کند.

که قرار می دهد قیمت DOGE در مسیر رسیدن به 0.0941 دلار، بیش از 20 درصد از قیمت امروز. قابل توجه است که هدف صعودی نیز با میانگین متحرک نمایی 50 هفته ای توکن (EMA 50 هفته ای؛ خط آبی در نمودار زیر) منطبق است.

نمودار قیمت هفتگی DOGE/USD با EMA 50 هفته ای. منبع: TradingView

به گفته a. پایین BARR به هدف سود 79 درصدی خود دست یافته است گزارش توسط سرمایه گذار کهنه کار توماس بولکوفسکی. نکته جالب این است که مرحله شکست الگو معمولاً به طور متوسط ​​55 درصد افزایش می یابد، به این معنی که پتانسیل DOGE برای رسیدن به 0.123 دلار روی کارت ها باقی می ماند.

قیمت DOGE در حال کاهش است؟

صعود Dogecoin به 0.0941 دلار ممکن است باعث شود که به دلیل وجود عوامل فنی و اساسی، از روند نزولی خود فرار نکند.

از دیدگاه فنی، ریسک های قیمتی DOGE به یک “تله خریدار هاهمانطور که روند صعودی دارد (در 9 روز گذشته تقریباً 60 درصد افزایش یافته است). به ویژه، جهت نزولی سکه به دلیل “گوه در حال افزایشالگویی در نمودارهای بازه زمانی پایین تر آن.

به طور جزئی، DOGE در محدوده ای که توسط دو خط روند صعودی و انقباضی تعریف شده است، در یک روند صعودی بوده است، بنابراین یک گوه افزایشی ایجاد می کند.

به عنوان یک قاعده، این تنظیمات فنی منجر به یک معکوس نزولی می شود، که زمانی تایید می شود که قیمت به زیر خط روند گوه می شکند.

همانطور که انجام می شود، قیمت می تواند به اندازه حداکثر فاصله بین خط روند بالایی و پایینی گوه کاهش پیدا کند.

نمودار قیمت چهار ساعته DOGE/USD با تنظیم «گوه در حال افزایش». منبع: TradingView

نقاط شکست بالقوه گوه در حال افزایش DOGE در محدوده 0.07-0.08 دلار قرار دارد. بنابراین، اگر شکست گوه همانطور که در نظر گرفته شده باشد، ممکن است به سمت منطقه 0.05-0.06 دلار ریزش کند، که 15 تا 25 درصد از سطح قیمت فعلی کاهش می یابد.

مربوط: بازار نزولی 2022 بدترین بازار ثبت شده بوده است – Glassnode

مبانی، از جمله فدرال رزرو افزایش نرخ بهره و کاهش ترازنامه 9 تریلیون دلاری آن، از چشم انداز نزولی فنی برای کوتاه مدت تا میان مدت حمایت می کند.

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس