صندوق‌های قابل معامله در بورس نقطه‌ای اتریوم (ETF) شانس تایید همچنان شاهد بدبینی قابل توجهی است زیرا فضای ارزهای دیجیتال در انتظار تصمیم کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در مورد محصولات برنامه ریزی شده برای ماه مه است.

انتظارات پیرامون تصمیم کمیسیون بورس و اوراق بهادار نشان می‌دهد که تأیید ETF از نظر دسترسی راحت‌تر به بازار نقد اتریوم برای سرمایه‌گذاران معمولی اهمیت دارد. در حال حاضر، داده ها از Polymarket، بزرگترین بازار پیش بینی جهان، نشان می دهد که شانس تایید ETH ETF تنها به 11٪ کاهش یافته است.

بدبینی عمیق تر می شود زیرا ETF های اتریوم نامشخص باقی می مانند

با نزدیک شدن به ضرب الاجل ماه می، شک و تردید در افق ظاهر می شود و سایه تاریکی را برای محصولات ایجاد می کند. یکی از جدیدترین چهره ها به صدا ناتی گراچی، رئیس فروشگاه ETF، در مورد تمایل SEC برای تأیید محصولات قابل معامله در بورس در ماه مه تردید دارد.

به گفته گراچی، سازمان نظارتی به طرز وحشتناکی در مورد آن سکوت کرده است اتریوم ETF های نقطه ای او همچنین پیشنهاد کرد که این محصولات ممکن است به دلیل سطح پایین تعامل SEC با ناشران ETF نسبت به تعاملات قبلی مورد تایید قرار نگیرند.

او افزود: «منطق می‌گوید که این درست است، اما در عین حال تعجب می‌کنم که آیا SEC از نمایش دلقک‌ها با ETF‌های بیت‌کوین نقطه‌ای درس گرفته است یا خیر». بنابراین، وی دو گزینه احتمالی را برای محصولات ذکر کرده است که یا تایید یا شکایت از کمیسیون است.

یک کاربر با نام مستعار X در اظهار نظر در مورد دیدگاه های رئیس جمهور این سوال را مطرح کرد که آیا این احتمال وجود دارد که فعالیت ها پشت درهای بسته انجام شود تا از اختلال در بازار پیش از راه اندازی جلوگیری شود. گراچی پاسخ داد و گفت که او معتقد است که می تواند امکان پذیر باشد و توجه را به بررسی Jan Van Eck مدیر عامل Van Eck جلب کرد که ممکن است خلاف آن را ثابت کند.

شایان ذکر است که ون اک یکی از اولین شرکت هایی است که درخواست خود را برای یک محصول تبادل اتریوم ارسال کرده است. با وجود اینکه این شرکت اولین شرکتی بود که درخواست داد، یان ون اک در مورد تایید ETP ها بدبین است و می گوید احتمالا در ماه می رد خواهند شد.

او بیان کرد:

روند قانونی این است که رگولاتورها در مورد درخواست شما نظراتی را به شما می دهند و این اتفاق هفته ها و هفته ها قبل از ETF بیت کوین رخ داده است. و در حال حاضر، تا جایی که به اتریوم مربوط می شود، پین ها در حال کاهش هستند.

با توجه به این موضوع، سرمایه‌گذاران ضمن مدیریت نوسانات بازار و اصلاح برنامه‌های سرمایه‌گذاری خود در مواجهه با تغییرات مقررات، برای یک نتیجه غیرقابل پیش‌بینی آماده می‌شوند.

قیمت ETH حرکت مثبت می بیند

در حالی که ETF های اتریوم ممکن است احساسات منفی را تجربه کنند، از سوی دیگر ETH اخیرا شاهد افزایش مثبت بوده است. اتریوم پس از سقوط به 2888 دلار در آخر هفته، دوباره به سطح 3000 دلار بازگشت.

امروز، قیمت اتریوم بیش از 4 درصد افزایش یافت و به حدود 3234 دلار رسید که نشان دهنده پتانسیل برای بهبود بیشتر قیمت است. در زمان نگارش این مقاله، اتریوم با قیمت 3215 دلار معامله می شد که در روز گذشته 1.40 درصد افزایش داشت.

همچنین ارزش بازار و حجم معاملات این دارایی در 24 ساعت گذشته 1.40 درصد و 5.96 درصد افزایش یافته است. با توجه به تاثیر پیش بینی شده اخیر نصف کردن بیت کوین را به پایان رساند در مورد ارزهای دیجیتال، ETH می‌تواند برای حرکت‌های قابل توجه در ماه‌های آینده آماده شود.

ETH با قیمت 3204 دلار در نمودار 1 بعدی معامله می شود منبع: ETHUSDT در Tradingview.com

تصویر برجسته از iStock، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر