با ثبت رکورد جدید اتریوم اتریوم به بیش از 3 هزار دلار رسید

بادهای مخالف کلان همچنان چشم‌انداز صعودی بلندمدت اتریوم را مختل می‌کند.

توکن بومی اتریوم اتر (ETH) در ابتدا به دلیل الگوی بازگشت صعودی کلاسیک در نمودار بازه زمانی کوتاه‌تر و افزایش چشمگیر جریان خروجی ETH از کوین‌بیس، برای یک روند صعودی کوچک بالای 3000 دلار آماده است.

قیمت اتریوم در حال تشکیل گوه نزولی

قیمت اتریوم در حال شکل گیری است گوه افتادن الگوی از اواخر مارس 2022، که چشم انداز آن را برای انجام یک حرکت شکست در ماه مه افزایش می دهد.

گوه‌های نزولی زمانی ظاهر می‌شوند که روند قیمت در محدوده‌ای که توسط دو خط روند نزولی و انقباضی تعریف می‌شود، کاهش یابد.

به عنوان یک قاعده تحلیل تکنیکال، این گوه‌ها پس از اینکه قیمت از محدوده خود به سمت صعودی خارج شد و به سطحی در طول برابر با حداکثر فاصله بین خط روند بالا و پایین الگوی زمانی که از نقطه شکست اندازه‌گیری می‌شود، افزایش پیدا می‌کند.

نمودار قیمت روزانه ETH/USD با تنظیم گوه در حال سقوط. منبع: TradingView

حداکثر ارتفاع گوه سقوط حدود 395 دلار است. فرض کنید قیمت ETH بالای 2850 دلار بسته شود، نقطه شکست بالقوه، همراه با افزایش حجم معاملات، احتمال افزایش آن تا 395 دلار دیگر (به سمت 3150 دلار) بیشتر خواهد بود.

جریان خروجی کوین بیس اتریوم به بالاترین حد خود رسید

چشم انداز صعودی موقت در بازار اتر با داده های زنجیره ای صعودی همزمان است.

قابل توجه، تعداد اتریوم هایی که کوین بیس را ترک می کنندداده‌های CryptoQuant نشان می‌دهد که دومین صرافی بزرگ کریپتو از نظر حجم، در 3 می به بالاترین سطح خود رسید.

به طور همزمان، موجودی ETH در همه صرافی های ارز دیجیتال بر اساس یکی از معیارهای زنجیره ای Glassnode، در 3 می به پایین ترین سطح خود از آگوست 2018 رسید.

موجودی اتریوم در صرافی ها منبع: Glassnode

هر دو شاخص حاکی از افزایش ترجیح معامله گران برای نگهداری توکن های اتریوم نسبت به تجارت آنها برای دارایی های دیگر است.

آنها همچنین همزمان با بهبود اخیر در احساس صعودی معامله‌گران کوچک اتر هستند، یعنی افزایش تعداد آدرس‌هایی که دارای حداقل موجودی 0.1 ETH، 1 ETH و 10 ETH هستند.

تعداد آدرس‌های اتریوم با موجودی ≥ 0.1 ETH، 1 ETH و 10 ETH. منبع: Glassnode

با کاهش روند قیمت اتر، تعادل اتریوم در آدرس‌های خرده‌فروشی بالاتر می‌رود، که نشان می‌دهد معامله‌گران ETH را در پایین‌ترین سطح محلی خریداری کرده‌اند. این بیشتر از تنظیم معکوس صعودی گوه در حال سقوط پشتیبانی می کند.

چشم انداز بلندمدت نزولی

با این حال، احتمال عبور اتر از سطح 3000 دلار، آن را از تنظیم نزولی درازمدت غالب خود خارج نکرده است.

به عنوان Cointelegraph قبلا پوشش داده شد، ETH در Q2/2022 به زیر محدوده مثلث صعودی خود می رسد و هدف نزولی آن بسته به نقطه شکست بین 1820 تا 2670 دلار است.

نمودار قیمت روزانه ETH/USD با تنظیم «مثلث صعودی». منبع: TradingView

نشانه های منفی اضافی از جبهه های کلان، با اتریوم – مانند رقیب اصلی آن بیت کوین (بیت کوین) – هنوز آن را نگه داشته است همبستگی مثبت با سهام آمریکا به نشانه ای که بازارهای سنتی را به دلیل یک عامل مشترک نزولی می کند: یک فدرال رزرو جنگ طلب.

ETH/USD و ضریب همبستگی S&P500. منبع: TradingView

بانک مرکزی آمریکا بیانیه سیاستی منتشر خواهد کرد در 4 می در ساعت 2 بعد از ظهر EST، و پس از آن کنفرانس مطبوعاتی رئیس جروم پاول در ساعت 2:30 بعد از ظهر EST. مقامات اعلام کرده اند که نرخ های معیار را 0.5 درصد افزایش خواهند داد و برنامه هایی را برای باز کردن سبد دارایی های 9 تریلیون دلاری خود تصویب خواهند کرد.

مربوط: حتی زمانی که معامله گران نسبت به کاهش به 2.4 هزار دلار هشدار می دهند، پول هوشمند در حال انباشت اتریوم است

محققان Strategas Research Partners و Morgan Stanley پیش‌بینی می‌کنند که شاخص معیار ایالات متحده، S&P 500، در سال 2022 بین 15 تا 16 درصد کاهش یابد. گزارش ها بلومبرگ در نتیجه همبستگی مثبت مداوم، ETH نیز امسال با چشم اندازهای نزولی مشابهی روبرو است.

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس