اکوسیستم شیبا اینو تحت تأثیر قرار گرفته است به روز رسانی ها در چند روز گذشته، زیرا توسعه دهندگان به دنبال تقویت چشم انداز ارزهای دیجیتال در دراز مدت هستند. در پشت صحنه، داده های زنجیره ای نیز وجود دارد روند صعودی را نشان می دهد در میان سرمایه گذاران SHIB، با کاهش تراز مبادله به پایین ترین سطح.

نکته صعودی این واقعیت است که قیمت SHIB درست از سطح مهم نسبت فیبوناچی 0.618، که در غیر این صورت به عنوان “نسبت طلایی” شناخته می شود، جهش کرده است. این معیارها، در ترکیب، به ویژه زمینه را برای افزایش قیمت فراهم می کند که می تواند شاهد افزایش SHIB در چرخه بازار فعلی باشد.

مبادله موجودی برای SHIB به پایین‌ترین حد خود رسید

مطابق با کریپتوQuant داشبورد تجزیه و تحلیل SHIB، کل ذخیره SHIB در صرافی‌های ارز دیجیتال در اکثریت سال جاری سقوط آزاد داشته است. در زمان نگارش این مقاله، ذخیره صرافی SHIB اکنون در حدود 150 تریلیون توکن است، در مقایسه با 164 تریلیون توکن SHIB در 29 فوریه. این به این معنی است که تعداد کل توکن های SHIB در ذخایر صرافی کریپتو در کمتر از دو مورد 14 تریلیون SHIB کاهش یافته است. ماه ها.

کاهش ذخایر مبادله ای تا حدودی یک شاخص صعودی برای SHIB است، زیرا نشان می دهد که دارندگان سکه های خود را کمتر بفروشند و در عوض ترجیح می دهند آنها را در کیف پول های خصوصی ذخیره کنند. این جریان خروجی از مبادلات به ویژه در چند هفته گذشته تشدید شده است، به طوری که داده های زنجیره ای افزایش فعالیت نهنگ های شیبا اینو را نشان می دهد. یک مثال الف است انباشت اخیر از 237.8 میلیارد توکن SHIB به ارزش 6.9 میلیون دلار توسط یک آدرس نهنگ جدید.

علاوه بر این، اقدام اخیر قیمت در ماه‌های اخیر شاهد افزایش قیمت SHIB از سطح نسبت فیبوناچی 0.618 در 14 آوریل بوده است و زمینه را برای بازگشت نسبت طلایی فراهم کرده است. این یک سطح حمایت مهم بر اساس ابزار فیبوناچی است و جهش نشان دهنده شروع یک روند صعودی عمده است. SHIB پس از اصلاح بیش از 51 درصدی از بالاترین قیمت سالانه 0.00004400 دلاری خود، در 15 آوریل با این جهش در حدود سطح قیمت 0.00002117 دلار مواجه شد.

شیبا اینو به 0.0001 دلار؟

در زمان نگارش این مقاله، SHIB با قیمت 0.00002702 دلار معامله می شد که در هفت روز گذشته 19 درصد افزایش داشت. جالب اینجاست که قیمت SHIB از زمان جهش آن به بالای صلیب طلایی بیش از 27 درصد افزایش یافته است تا تأیید کند که کریپتو کاملاً به یک احساسات صعودی تبدیل شده است.

مبانی اشاره به a ادامه افزایش قیمت SHIB در روزهای آینده در میان علاقه و پذیرش اصلی. یکی از این موارد سرمایه گذاری 12 میلیون دلاری اخیر است مطرح شده توسط تیم Shiba Inu برای توسعه یک بلاک چین لایه 3 در بالای Shibarium.

با کاهش عرضه در صرافی ها و افزایش رشد SHIB پس از جهش از سطح مهم فیبوناچی، مواد تشکیل دهنده برای بازگشت به $0.00004400 یا بالاتر آماده هستند. اگر SHIB بتواند این مقاومت را از بین ببرد، روندی را به سمت 0.00008616 دلار باز می کند که نشان دهنده افزایش 218 درصدی نسبت به قیمت امروز است.

SHIB price sitting at $0.000026 | Source: SHIBUSDT on Tradingview.com

تصویر برجسته از کریپتو News Flash، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر