با حمایت کوین اولری WonderFi صرافی کانادایی Coinberry را به قیمت 38.5 میلیون دلار خریداری کرد.

WonderFi قصد دارد پس از خرید اخیر Bitbuy، فعالیت های خود را در کانادا با خرید پلتفرم تجارت دارایی دیجیتال Coinberry گسترش دهد.

WonderFi Technologies، یک پلتفرم مالی غیرمتمرکز (DeFi)، قصد دارد با خرید صرافی ارز دیجیتال Coinberry به مبلغ 38 میلیون دلار، به گسترش خود در کانادا ادامه دهد. پس از نهایی شدن خرید، این پلتفرم دومین صرافی ارز دیجیتال تنظیم شده تحت WonderFi خواهد بود.

این شرکت اخیراً خود را تعطیل کرده است خرید شرکت مادر Bitbuy First Ledger Corp. با 162 میلیون دلار. در مصاحبه ای، کوین اولری ذکر شده که “چندین خرید بیشتر و حتی بزرگتر” در راه است.

اولری همچنین تاکید کرد که این شرکت در حال رقابت در صحنه جهانی است و در عین حال مطمئن است که بر اساس “قانونی” است. میلیاردر اشاره کرد که تیم “هیچ خطری نمی پذیرد” و تحت شرایط تنظیم شده کار می کند.

طبق گفته O’Leary، مشتریان هر دو پلتفرم خریداری شده هیچ تغییری فوری را مشاهده نخواهند کرد. با این حال، ستاره Shark Tank همچنین اشاره کرد که WonderFi قصد دارد ویژگی‌هایی را به هر پلتفرم اضافه کند.

با خرید Coinberry، WonderFi صاحب دو صرافی از شش صرافی تنظیم شده در کانادا خواهد شد. Bitbuy، خرید اخیر WonderFi پس از دریافت مجوز توسط کمیسیون اوراق بهادار انتاریو (OSC) در نوامبر 2021 کاملاً تنظیم شد. از سوی دیگر، Coinberry نیز در اوت سال گذشته در OSC ثبت نام کرد.

به غیر از دو صرافی، تنها چهار پلتفرم دیگر برای ارائه معاملات کریپتو ثبت شده اند. اینها عبارتند از Wealthsimple، CoinSmart، Netcoins و Fidelity.

مربوط: آقای شگفت انگیز قصد دارد در سهام شرکت معدنی سرمایه گذاری کند

کوین اولری، قبلاً یک شکاک بیت کوین بود، سال گذشته اشاره کرد که او دارایی های کریپتو از طلای او پیشی گرفته است نمونه کارها. با این حال، اولری همچنین اشاره کرد که طلا و بیت کوین (بیت کوین) مقایسه ها بی ربط هستند زیرا “دو کلاس دارایی متفاوت” هستند.

در یک مصاحبه اختصاصی با کوین تلگراف، این تاجر سرمایه گذاری در بیت کوین را با سرمایه گذاری در شرکت های فناوری مانند گوگل و مایکروسافت مقایسه کرد. به گفته اولری، زمانی که مردم در این شرکت ها سرمایه گذاری می کنند، “در نرم افزار سرمایه گذاری می کنند.” به طور مشابه، اولری معتقد است که سرمایه گذاری در ارز دیجیتال نیز یکسان است.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس