با خروج احساسات از منطقه “ترس”، قیمت بیت کوین به 24 هزار دلار در جولای نزدیک می شود

یک پیش‌بینی می‌گوید پس از آنکه جولای توانست بدترین رکود کریپتو در سال 2022 را معکوس کند، زمان‌های نسبتاً خوب می‌تواند ماه آینده ادامه یابد.

بیت کوین (بیت کوین) با نزدیک شدن به تثبیت شدن ماهانه، نوسانات را در آخر هفته آخر جولای کاهش داد.

نمودار کندل 1 ساعته BTC/USD (Bitstamp). منبع: TradingView

میانگین متحرک 200 هفته ای مورد توجه برای تثبیت شدن جولای

داده ها از Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان داد که BTC/USD 24000 دلار را به عنوان مقاومت در 30 جولای حفظ کرده است.

این ارز سود برده بود بادهای دنباله دار کلان در سراسر دارایی های ریسک در نیمه دوم هفته، از جمله یک پایان برای سهام ایالات متحده است. S&P 500 و Nasdaq Composite Index به ترتیب 4.1% و 4.6% در هفته رشد کردند.

با این حال، با توجه به اینکه معاملات غیرحرفه ای به دلیل کاهش نقدینگی باعث ایجاد شرایط نوسان در تثبیت شدن هفتگی و ماهانه می شود، تحلیلگران هشدار دادند که ممکن است هر اتفاقی بین الان تا 31 جولای رخ دهد.

جاش راگر: «فقط می‌نشینم و مثل همیشه بازار را تا تعطیلات هفتگی تماشا می‌کنم». خلاصه شده است.

به سختی می توان وارد هر معامله ای جدی شد، اگرچه ممکن است در شرایط فعلی بازار، معدود معاملات پرت باشند که در آخر هفته به عملکرد خوب خود ادامه می دهند.

برخی دیگر بر اهمیت سطوح قیمت لحظه ای فعلی تمرکز کردند که بالاتر از میانگین متحرک مهم 200 هفته ای (MA) در 22800 دلار بود. به پایان رساندن هفته بالاتر از آن خط روند، اولین مورد برای بیت کوین از ژوئن خواهد بود.

با این حال، معامله‌گر محبوب رومن، با اتخاذ یک دیدگاه کوتاه‌مدت محافظه‌کار، خواستار بازگشت به حداقل 23000 دلار به دلیل شرایط «زیاد خرید» شد.

در طول هفته، خوش‌بینی در سراسر بازارهای کریپتو افزایش یافت شاخص ترس و طمع ارز دیجیتال شده پس از آن به بالاترین سطح خود از 6 آوریل رسیده است در حال خروج طولانی ترین دوره “ترس شدید” تا به حال.

در 45/100، شاخص در آن روز رسما در محدوده “خنثی” قرار داشت.

شاخص ترس و طمع ارز دیجیتال شده (نمایش). منبع: Alternative.me

ادامه صعودی برای Au در نظر گرفته شده است

در همین حال، میشائل ون د پوپ، یکی از همکاران کوین تلگراف، در انتظار ماه آینده گفت که عملکرد سهام همچنان شرایط مناسبی را برای بازگشت ارزهای دیجیتال فراهم می کند.

مربوط: بازار بیت کوین به پایان رسیده است، با توجه به اینکه موجودی مبادلات بیت کوین به پایین ترین حد خود در 4 سال گذشته رسیده است، نکات متریک نشان می دهد

بخشی از یک به‌روزرسانی توییتر در 29 ژوئیه، «به نظر می‌رسد که ما در ماه آگوست، از جمله با ارزهای دیجیتال و بیت‌کوین، این ادامه را دریافت خواهیم کرد. اظهار داشت.

“راهپیمایی امداد تابستانی است!”

آگوست قرار بود ماه آرامی برای محرک‌های کلان ایالات متحده باشد، زیرا فدرال رزرو تا سپتامبر برنامه‌ریزی شده را تغییر نمی‌دهد.

با این وجود، با انتشار شاخص قیمت مصرف کننده بعدی (CPI) که قرار است در 10 اوت منتشر شود، خطر افزایش تورم همچنان پابرجاست. این هفته، اتحادیه اروپا گزارش شده است بالاترین نرخ تورم ماهانه در منطقه یورو را 8.9 درصد برآورد کرده است.

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس