به بهانه بازپرسی عوامل فاسد، کارگروه جدید به جرایم مرتبط با سوء استفاده مجرمانه از ارزهای دیجیتال رسیدگی خواهد کرد.

کاخ سفید، تحت دولت بایدن هریس، یک استراتژی پنج ستونی را برای مقابله با فساد به عنوان بخشی از منافع اصلی امنیت ملی ایالات متحده معرفی کرد. 
این استراتژی شامل ایجاد یک کارگروه جدید برای رسیدگی به فعالیت‌های غیرقانونی احتمالی در مبادلات رمزنگاری و سایر خدماتی است که می‌توانند به عنوان راه‌هایی برای پولشویی عمل کنند.
با انگیزه افزایش اجرای مقررات مبارزه با پولشویی (AML) و همچنین قوانین جزایی و مدنی، دولت فدرال 
قصد دارد ابزارهای جدیدی را برای تحقیق و تعقیب جرایم پولشویی پیاده کند. 
به طور خاص برای ارزهای رمزنگاری شده، «رکن سوم: مسئولیت‌پذیر نگه داشتن بازیگران فاسد» برجسته می‌شود:
«وزارت دادگستری وزارت دادگستری از یک کارگروه تازه تأسیس، تیم ملی اجرای ارزهای دیجیتال، استفاده خواهد کرد تا به طور خاص بر تحقیقات پیچیده و پیگرد سوء استفاده های جنایی از ارزهای دیجیتال تمرکز کند.»
کاخ سفید خاطرنشان کرد که تیم ملی اجرای ارزهای دیجیتال مسئول نظارت بر جرایم ارتکابی توسط مبادلات ارزهای مجازی، خدمات اختلاط و سقوط، و بازیگران زیرساخت پولشویی خواهد بود.
وزارت دادگستری همچنین قدرت احضاریه را برای برخی از سوابق مالی که در خارج از کشور نگهداری می شوند، افزایش داده است و در عین حال الزامات افشای جدیدی را برای اطلاعات مالکیت ذینفع اعمال می کند. 
این اداره همچنین قصد دارد افشاگران را برای به اشتراک گذاری اطلاعاتی که منجر به شناسایی و ضبط درآمدهای غیرقانونی می شود، تشویق کند.
مطالب مرتبط: کمیته مجلس نمایندگان اعلام کرد که مدیران عامل ارزهای دیجیتال در جلسه 8 دسامبر در مورد دارایی های دیجیتال شهادت خواهند داد.
به موازات آخرین ابتکار کاخ سفید، نماینده ماکسین واترز، رئیس کمیته خدمات مالی مجلس، از مدیران عامل هشت شرکت بزرگ ارز دیجیتال دعوت کرده است تا در مورد دارایی های دیجیتال و آینده امور مالی که در 8 دسامبر برگزار می شود، بحث کنند.
همانطور که Cointelegraph گزارش داد، مدیران عامل Circle، FTX، Bitfury، Paxos، Stellar Development Foundation، Coinbase و Coinbase Global CFO در جلسه استماع کمیته شرکت خواهند کرد.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد

منبع