با رشد 20 درصدی جولای، بیت کوین یکی از بزرگترین بازارهای صعودی است

مایک مک‌گلون از بلومبرگ اینتلیجنس می‌گوید آینده اقدام قیمت بیت‌کوین ممکن است بسیار صعودی‌تر از نمودارهای کوتاه‌مدت باشد.

بیت کوین (بیت کوین) در 31 ژوئیه به بالاترین حد خود در شش هفته اخیر جعل کرد زیرا یک مرحله نهایی برای تثبیت شدن هفتگی و ماهانه نزدیک بود.

نمودار کندل 1 ساعته BTC/USD (Bitstamp). منبع: TradingView

“بارت سیمپسون” به معامله گران در تعطیلات ماهانه BTC خوش آمد می گوید

داده ها از Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان داد که BTC/USD تمام سودهای خود را از اوایل آخر هفته لغو کرده است و از 24670 دلار به 23555 دلار در ساعت کاهش یافته است.

ساختار نمودار به دست آمده برای فعالان بازار درازمدت بسیار آشنا بود و شکل «بارت سیمپسون» را در بازه‌های زمانی ساعتی ایجاد کرد.

با این وجود، انحلال‌ها قابل مدیریت باقی ماندند و بر اساس داده‌های منابع تحلیلی، مجموعاً 150 میلیون دلار در 24 ساعت تا زمان نگارش این مقاله رسید. کوینگلاس – کمتر از روزهای قبل

نمودار انحلال ارزهای دیجیتال منبع: Coinglass

برای معامله‌گر و تحلیل‌گر محبوب Rekt Capital، اکنون دلیلی وجود دارد که باور کند تثبیت شدن کندل هفتگی آینده تأیید می‌کند که بیت‌کوین پس از هفته‌ها شکست، یک خط روند مهم را به عنوان پشتیبان برقرار کرده است.

با این حال، با نگاه به آینده، همه متقاعد نشدند که قدرت فعلی بازار جای زیادی برای ادامه دارد.

در یکی از پست‌های مختلف توییتر در آخر هفته، متریال ساینتیست، خالق منابع تجزیه و تحلیل زنجیره‌ای Material Indicators، نرخ‌های تامین مالی در پلت‌فرم‌های مشتقات را به طور فزاینده‌ای مثبت می‌کند، که نشان می‌دهد اجماع بسیار قوی مبنی بر اینکه قیمت‌ها می‌تواند بدون کنترل افزایش پیدا کند.

او گفت: “تقریباً مانند اواخر ماه مارس، بودجه منفی تقریباً به طور کامل بازنشانی شده است. حتی ممکن است به زودی شاهد بودجه مثبت در برخی از آلت ها باشیم.” نوشت.

فکر می‌کنم قبل از از بین رفتن صعود خرس، یک ضربه آخر به منطقه سایه‌دار وجود دارد.

با این وجود، بیت کوین/دلار آمریکا همچنان در مسیر رسیدن به سود تقریباً 19 درصدی ماهانه برای ماه ژوئیه قرار داشت که این میزان با هر ماه دیگر از سال تاکنون کاملاً متضاد است.

بر اساس داده‌های Coinglass، بازده ماه جولای حتی بهترین بازده بیت کوین از زمان بالاترین رکورد در سال 2021 بوده است.

نمودار بازده ماهانه بیت کوین (اسکرین شات). منبع: Coinglass

یکی از “بزرگترین بازارهای گاوی” اکنون می تواند منتظر بیت کوین باشد

دیدگاه‌های دیگر توجه چندانی به چشم‌انداز اصلاحی تازه در کوتاه‌مدت نداشتند.

مربوط: از منطقه خرید بیت کوین متریک تاریخی دقیق در بازار نزولی «بی سابقه» 2022 خارج شد

با توجه به عملکرد بالقوه در نیمه دوم سال 2022، مایک مک گلون، استراتژیست ارشد کالا در بلومبرگ اینتلیجنس، تردید چندانی در مورد نحوه عملکرد بیت کوین باقی نگذاشت.

به گفته جروم پاول، رئیس این هفته، فدرال رزرو به افزایش نرخ بهره بر اساس جلسه به جلسه رسیدگی خواهد کرد، ممکن است محوری برای #بیت کوین برای از سرگیری تمایل خود به عملکرد بهتر از اکثر دارایی ها باشد. استدلال کرد در رسانه های اجتماعی

او در مورد خط روند 200 هفته ای اضافه کرد: “ژوئیه شدیدترین تخفیف در تاریخ بیت کوین را به میانگین متحرک 100 و 200 هفته ای خود نشان داد و پیامدهایی برای وضعیت آن داشت.”

“من می بینم که ریسک در مقابل پاداش برای یکی از بزرگترین بازارهای گاوی در تاریخ به طرز مطلوبی متمایل شده است.”

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس